Dodano produkt do koszyka

Promocja

MEDIA RELATIONS SŁUŻB MUNDUROWYCH W POLSCE. ANALIZA WYBRANYCH FORMACJI

MEDIA RELATIONS SŁUŻB MUNDUROWYCH W POLSCE. ANALIZA WYBRANYCH FORMACJI

SŁAWOMIR GAWROŃSKI

Wydawnictwo: WSZIiZ W RZESZOWIE

Cena: 35.90 zł 32.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-62259-33-5

248 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011

Przedstawiona monografia stanowi podsumowanie projektu badawczego realizowanego w ramach grantu wewnętrznego Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Obejmował on analizę oddziaływań media relations wybranych służb mundurowych wykonaną w oparciu o dokumenty wewnętrzne poszczególnych formacji, ale nade wszystko o wywiady bezpośrednie z rzecznikami prasowymi jednostek wchodzących w ich skład. Ambicją autora było nadanie pracy praktycznego wymiaru polegającego na takim opracowaniu wniosków i analiz, aby mogły być przydatne w obrębie działalności dydaktycznej służącej podnoszeniu jakości służby funkcjonariuszy odpowiedzialnych za politykę komunikacyjną oraz w zakresie propagowania orientacji rynkowej i otwartości na otoczenie w obrębie służb mundurowych funkcjonujących w Polsce.

Niniejsze opracowanie może stanowić interesującą pozycję literatury uzupełniającej dla studentów kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne i bezpieczeństwo narodowe. Programy kształcenia w ich ramach coraz częściej zwierają zagadnienia związane z komunikacja społeczną, oddziaływaniem mediów i zarządzaniem marketingowym służbami mundurowymi. Książka powinna również okazać się interesująca dla teoretyków i praktyków public relations, zarówno tych skupionych na biznesowym aspekcie zagadnienia, jak i pozagospodarczych obszarach jego wykorzystywania.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I. Media relations - istota, funkcje i narzędzia
1. Współpraca z mediami masowymi jako element public relations
2. Marketingowe i pozamarketingowe funkcje media relations
3. Instrumentarium media relations
4. Współpraca dziennikarzy i rzeczników prasowych - uwarunkowania etyczne

Rozdział II. Wybrane formacje ochrony bezpieczeństwa wewnętrznego w Polsce
1. Bezpieczeństwo wewnętrzne - problemy definicyjne
2. Pojęcie służb mundurowych
3. Policja
4. Państwowa Straż Pożarna
5. Straż Graniczna
6. Służba Więzienna
7. Biuro Ochrony Rządu

Rozdział III. Metodologia procesu badawczego
1. Dobór próby badawczej
2. Charakterystyka badanej próby
3. Dobór narzędzia badawczego

Rozdział IV. Służby prasowe formacji mundurowych w Polsce
1. Przyczyny wzrostu zainteresowania komunikacją społeczną w służbach mundurowych
1.1. Uwarunkowania historyczne
1.2. Uwarunkowania formalnoprawne
1.3. Mediatyzacja życia społecznego
1.4. Pozabiznesowa ekspansja marketingu - marketing służb mundurowych
1.5. Opinie rzeczników prasowych na temat roli media relations w służbach mundurowych
2. Cele i funkcje media relations służb mundurowych
3. Organizacja służb prasowych w formacjach mundurowych
3.1. Historia rzecznictwa prasowego w administracji publicznej w Polsce
3.2. Struktura organizacyjna służb prasowych w wybranych formacjach
3.3. Kompetencje pracowników służb prasowych

Rozdział V. Współpraca służb mundurowych z mediami masowymi - aspekty praktyczne
1. Strategie współpracy z mediami masowymi
1.1. Strategia funkcjonowania policyjnych służb prasowo-informacyjnych na lata 2008-2009
1.2. Polityka medialna Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej
2. Zasady współpracy z dziennikarzami
3. Wykorzystywane narzędzia media relations
4. Oczekiwania wobec dziennikarzy
5. Mankamenty pracy rzecznika prasowego
6. Efekty wizerunkowe

Zakończenie

Bibliografia

 

Kod wydawnictwa: 978-83-62259-33-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl