MEDIA KOMUNIKACJA BIZNES ELEKTRONICZNY
BOHDAN JUNG
Wydawnictwo: DIFIN
Cena: 45.20 zł
35.71 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-7251-115-2
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2001 |
|
Fundamentem rozwoju Internetu, reklamy i mediów jest skuteczne komunikowanie. Wiele produktów nowej gospodarki ma charakter niematerialny i swoje wirtualne istnienie zawdzięcza wyłącznie procesom komunikowania elektronicznego.Nie jest już problemem wytworzenie produktu o dobrej jakości i parametrach użytkowych. Problemem jest przekonanie odbiorców, że takiego produktu potrzebują i trafienie do wyobraźni klienta. Wykorzystywane przez e-biznes nowe technologie oznaczają nowe możliwości również w tej dziedzinie. Ci, którzy z nich nie skorzystają, zostaną w tyle. Nowoczesna komunikacja stała się nie tylko kluczem do rozwoju gospodarczego i awansu cywilizacyjnego, lecz także drogą do indywidualnego sukcesu zawodowego tak w biznesie, jak i w polityce.Książka ma na celu przedstawienie wszelkich aspektów komunikowania - ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych, medialnych i internetowych. W dużej mierze poświęcona jest zagadnieniom związanym z komunikowaniem elektronicznym, zawiera też dający do myślenia opis perspektyw poszczególnych typów mediów (prasy określonego typu, radia, telewizji). Stanowi pierwszą zwartą i interdyscyplinarną prezentację, umożliwiającą całościowe spojrzenie na współczesne procesy komunikowania z perspektywy wielu dziedzin wiedzy.
Kod wydawnictwa: 83-7251-115-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.