Dodano produkt do koszyka

Promocja

MATEMATYKA W PROGRAMOWANIU GIER I GRAFICE KOMPUTEROWEJ. TWORZENIE I RENDEROWANIE WIRTUALNYCH ŚRODOWISK 3D ORAZ PRACA Z NIMI

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

MATEMATYKA W PROGRAMOWANIU GIER I GRAFICE KOMPUTEROWEJ. TWORZENIE I RENDEROWANIE WIRTUALNYCH ŚRODOWISK 3D ORAZ PRACA Z NIMI

PENNY DE BYL

Wydawnictwo: HELION

Cena: 89.00 zł 75.65 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-289-0879-6

stron: 384

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2024

 

Matematyka jest niezbędna do zrozumienia reguł rządzących tworzeniem grafiki komputerowej w czasie rzeczywistym, a także zasad manipulowania obiektami i środowiskami 3D. Idealnym narzędziem ułatwiającym uchwycenie tych zależności jest język Python wraz z bibliotekami Pygame i PyOpenGL. Dzięki nim łatwo zrozumiesz, w jaki sposób komputery tworzą i wprowadzają zmiany w środowiskach trójwymiarowych.
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.
W książce między innymi:
praca w Pythonie z edytorem PyCharm, bibliotekami Pygame i PyOpenGL
różne polecenia rysowania z różnych graficznych API
najważniejsze zagadnienia trygonometrii w odniesieniu do środowisk 3D
wektory i matryce w przenoszeniu, ustawianiu kierunku i skalowaniu obiektów 3D
renderowanie obiektów 3D z teksturami, kolorami, cieniami i oświetleniem
przekształcanie wierzchołków w celu przyspieszenia renderowania opartego na GPU
Matematyka: najlepszy sprzymierzeniec programisty i grafika!

Kod wydawnictwa: 978-83-289-0879-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.