Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
MATEMATYKA W PROGRAMOWANIU GIER I GRAFICE KOMPUTEROWEJ. TWORZENIE I RENDEROWANIE WIRTUALNYCH ŚRODOWISK 3D ORAZ PRACA Z NIMI
PENNY DE BYL

Wydawnictwo: HELION
Cena: 89.00 zł
75.65 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-289-0879-6
stron: 384
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2024
Matematyka jest niezbędna do zrozumienia reguł rządzących tworzeniem grafiki komputerowej w czasie rzeczywistym, a także zasad manipulowania obiektami i środowiskami 3D. Idealnym narzędziem ułatwiającym uchwycenie tych zależności jest język Python wraz z bibliotekami Pygame i PyOpenGL. Dzięki nim łatwo zrozumiesz, w jaki sposób komputery tworzą i wprowadzają zmiany w środowiskach trójwymiarowych.
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.
W książce między innymi:
praca w Pythonie z edytorem PyCharm, bibliotekami Pygame i PyOpenGL
różne polecenia rysowania z różnych graficznych API
najważniejsze zagadnienia trygonometrii w odniesieniu do środowisk 3D
wektory i matryce w przenoszeniu, ustawianiu kierunku i skalowaniu obiektów 3D
renderowanie obiektów 3D z teksturami, kolorami, cieniami i oświetleniem
przekształcanie wierzchołków w celu przyspieszenia renderowania opartego na GPU
Matematyka: najlepszy sprzymierzeniec programisty i grafika!
Kod wydawnictwa: 978-83-289-0879-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.