Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING USŁUG PODSTAWY TEORETYCZNE I PRAKTYKA

MARKETING USŁUG PODSTAWY TEORETYCZNE I PRAKTYKA

JOANNA DYCZKOWSKA, ALINA OCZACHOWSKA, DARIUSZ OCZACHOWSKI

Wydawnictwo: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA

Cena: 52.90 zł 47.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7365-435-8

200 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Przedsiębiorstwa usługowe zdają sobie sprawę ze znaczenia marketingu w ich działalności. Standardem w usługach stały się działania uwzględniające wykorzystywanie wszelkich instrumentów marketingu i tworzenie ich najkorzystniejszych kombinacji. Tylko bowiem w taki sposób są one w stanie sprostać narastającym trudnościom na obszarze ich funkcjonowania.W podręczniku uwzględniono nie tylko same instrumenty, ale przedstawiono opinie klientów o wybranych przedsiębiorstwach oferujących usługi na polskim rynku i znaczenie kompozycji instrumentów marketingowych w postrzeganiu ich oferty. Ukazuje on marketing w nowoczesnym ujęciu, gdzie bez jego wsparcia przedsiębiorstwa usługowe nie zdobyłyby przewagi konkurencyjnej, tocząc wojnę o klienta, który zgłasza swoje potrzeby. Pracownicy odpowiedzialni za marketing powinni analizować potrzeby klientów i wykorzystywać luki w celu wejścia na nowe rynki z nowymi usługami, pamiętając o przesłaniu Philipa Kotlera, iż marketing tworzy nowe wartości i podnosi standard życia.W strukturze treści wyodrębniono dziesięć rozdziałów, które tworzą jednolitą całość.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

ROZDZIAŁ I Dariusz OczachowskiMETODOLOGIA BADAŃ MARKETINGOWYCHMIEJSCE MARKETINGU W BADANIACH SPOŁECZNYCH MARKETING A BADANIA MARKETINGOWE SPECYFIKA METOD I INSTRUMENTÓW BADAŃ MARKETINGOWYCH WIEDZA A BADANIA MARKETINGOWEROLA BADAŃ MARKETINGOWYCHBADANIA MARKETINGOWE W SYSTEMIE INFORMACJI MARKETINGOWEJ RODZAJE BADAŃ MARKETINGOWYCH PROCES BADAWCZY BADANIA MARKETINGOWE W OBSZARZE USŁUG ROZDZIAŁ II Dariusz OczachowskiZARZĄDZANIE W PRZEDSIĘBIORSTWACH USŁUGOWYCHUSŁUGI I PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWE WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI USŁUGOWYMI ORIENTACJA RELACYJNA I MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ USŁUGOWĄ WPŁYW ORIENTACJI RELACYJNEJ NA ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ USŁUGOWĄ CZŁOWIEK W ORGANIZACJI USŁUGOWEJ ROZDZIAŁ III Joanna Dyczkowska, Dariusz OczachowskiKLASYFIKACJA USŁUGUWARUNKOWANIA KLASYFIKACJI USŁUGKLASYFIKACJA USŁUG WEDŁUG CH. H. LOVELOCKAPRODUKT JAKO INSTRUMENT MARKETINGUROZDZIAŁ IV Alina OczachowskaKLIENT-JEGO POTRZEBY I SEGMENTACJA POTRZEBYSEGMENTACJA ROZDZIAŁ V Alina OczachowskaJAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA A PROCES ŚWIADCZENIA USŁUGI JAKOŚĆ USŁUG JAKO ZADANIE PRIORYTETOWE FIRM USŁUGOWYCH TAJEMNICZY KLIENT METODA ZDARZEŃ KRYTYCZNYCHSERVGUAL LOJALNOŚĆ W USŁUGACH A KWESTIA JAKOŚCI USŁUGLOJALNOŚĆ W USŁUGACH PROCES USŁUGOWY - RODZAJE PROCESÓW USŁUGOWYCH GRAFICZNY PROJEKT USŁUGIMANIPULACJE PODAŻĄ I POPYTEM USŁUG SEZONOWYCH ROZDZIAŁ VI Alina OczachowskaPROMOCJA W USŁUGACH PROMOCJA REKLAMA SPRZEDAŻ OSOBISTA - PREZENTACJA PRODUKTU USŁUGOWEGOPROMOCJA SPRZEDAŻY (UZUPEŁNIAJĄCA)INSTRUMENTY PUBLIC RELATIONSPROMOCJA W INTERNECIE INNE FORMY REKLAMY W INTERNECIE KAMPANIE MAILINGOWE REKLAMA NA STRONACH BRANŻOWYCH MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE ROZDZIAŁ VII Joanna DyczkowskaKSZTAŁTOWANIE I STRATEGIE CEN USŁUGCENA USŁUGI A CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZIOM CEN STRATEGIE CENOWE KSZTAŁTOWANIE CEN USŁUG NA RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH, W WARUNKACH INFLACJII NIEDOBORÓW ROZDZIAŁ VIII Joanna DyczkowskaDYSTRYBUCJA USŁUG A LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA POJĘCIE I ZNACZENIE DYSTRYBUCJI W USŁUGACH FUNKCJE KANAŁÓW LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA ROZDZIAŁ IX Joanna DyczkowskaKAPITAŁ LUDZKI A KREOWANIE USŁUGI ROLA ZASOBÓW LUDZKICH W PRZEDSIĘBIORSTWIE USŁUGOWYMMARKETING WEWNĘTRZNY I PARTNERSKI MOTYWOWANIE PERSONELU ROZDZIAŁ X Joanna DyczkowskaSTUDIA PRZYPADKÓW - WYBRANE PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWE BIURO PODRÓŻY TUI PREZENTACJA OPINII O USŁUGACH BIURA PODRÓŻY TUI ORAZ REALIZOWANEGOMARKETINGU-MIX PKN ORLEN PREZENTACJA OPINII O MARKETINGU USŁUG NA STACJACH PKN ORLEN POLSATPREZENTACJA O DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ CYFROWEJ TELEWIZJI POLSAT SP. Z O.O.BIBLIOGRAFIA

Kod wydawnictwa: 978-83-7365-435-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl