Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW TRENDY I KIERUNKI ZMIAN

MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW TRENDY I KIERUNKI ZMIAN

RED.AGNIESZKA SMALEC, RED.IZABELA OSTROWSKA, RED.GRAŻYNA ROSA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI

Cena: 71.90 zł 64.71 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 1640-6818-660

663 stron
oprawa: twarda
Rok wydania: 2011

Producenci i sprzedawcy coraz częściej muszą zapobiegać o nabywców swoich produktów, stosując bardziej wyszukane metody ich pozyskiwania. Konkurencja o nabywcę staje się coraz bardziej wyszukana, analiza zachowań konsumentów coraz bardziej szczegółowa, ponieważ wiele firm właśnie w tej płaszczyźnie działań marketingowych upatruje możliwości sukcesów na konkurencyjnym rynku.
Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania wszelkich działań na niego w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może zaoferować. Coraz istotniejsze są również nowe formy dotarcia do nabywcy.
Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z pięciu głównych części:
1. Zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów.
2. Marka i lojalność w zachowaniach konsumentów.
3. Rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami.
4. Zachowania młodych konsumentów.
5. Seniorzy na rynku.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych, istotnie wzbogacających dorobek badań dotyczących tej dziedziny.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Izabela Ostrowska

SPIS TREŚCI

Wstęp
CZĘŚĆ PIERWSZA. Zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów
FELICJAN BYLOK - Problemy metodologiczne badania wartości
jako czynnika determinującego zachowania konsumpcyjne
PAWEŁ CHLIPAŁA - Podejście etnograficzne w gromadzeniu wiedzy
o konsumentach
DARIUSZ DĄBROWSKI - Zastosowanie badań marketingowych do opisu
procesu decyzyjnego konsumentów
HANNA HALL - Absolwenci jako podmiot badań marketingowych
polskich uczelni
MARTA JUSZCZYK - Zastosowanie badań marketingowych do analizy
zachowań konsumentów
ALEKSANDRA KANIEWSKA-SĘBA - Wykorzystanie eksperymentu
do testowania komunikacji marketingowej dylematy
metodologiczne
BEATA NOWOTARSKA-ROMANIAK - Net Promoter Score w badaniach
lojalności klientów firm ubezpieczeniowych
ADAM SAGAN - Konsument w układach sieciowych - specyfika podejść
badawczych
MACIEJ SCHULZ - Wpływ satysfakcji na lojalność klientów
na rynku B2B
BEATA TARCZYDŁO Badanie satysfakcji klientów studium przypadku.
PRZEMYSŁAW TOMCZYK - Analiza podejść do zarządzania wartością
klienta - próba systematyzacji
CZĘŚĆ DRUGA. Marka i lojalność w zachowaniach konsumentów
ANETTA BARSKA - Marka w ekspansji na rynki zagraniczne
PRZEMYSŁAW DMOWSKI, MARIA ŚMIECHOWSKA, DOMINIKA
SZEMIAKO - Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór
herbaty przez konsumentów
KATARZYNA DZIEWANOWSKA, MONIKA SKÓREK - Budowanie
kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki
GRZEGORZ GLISZCZYŃSKI, ANETA SZUPER - Ocena programów
lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback
MAGDALENA GRĘBOSZ - Metody pozyskiwania marek lokalnych
przez firmy francuskie w Polsce
MIŁOSZ ŁUCZAK Tworzenie relacji z finalnym nabywcą na rynku
dóbr konsumpcyjnych
MARCIN ŁUSZCZYK - Kształtowanie relacji konsument - przedsiębiorstwo - środowisko w okresie przemian cywilizacyjnych
MARIOLA MICHAŁOWSKA - Kształtowanie lojalności nabywców
w dobie konkurencji
GRAŻYNA ROSA - Moc i siła marki w usługach
ŁUKASZ SKOWRON - Satysfakcja i lojalność klientów polskiego
sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych
z lat 2007-2010
STANISŁAW SKOWRON - Wartość klienta z perspektywy organizacji
sieciowej
AGATA SUDOLSKA - Zarządzanie doświadczeniami klientów jako
kluczowy czynnik w procesie budowania ich lojalności
CZĘŚĆ TRZECIA. Rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami
ANDRZEJ BAJDAK - Digital Signage jako nowy kanał komunikacji
marketingowej
MIRELLA BARAŃSKA-FISCHER, GRZEGORZ SZYMAŃSKI Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych
MAGDALENA BRZOZOWSKA-WOŚ - Nowe możliwości rozwoju
komunikacji marketingowej w Internecie
AGNIESZKA DEJNAKA - Zachowania uczestników wirtualnych społeczności -kreacja czy koegzystencja?
ANNA DRAPINSKA - Modele marketingowej komunikacji relacyjnej
SABINA KAUF - Suwerenny konsument w zdigitalizowanym świecie
WANDA PATRZAŁEK - Wymiana informacji i bariery komunikacyjne
w gospodarstwie domowym
MIROSŁAWA PLUTA-OLEARNIK, ANNA KRAJEWSKA-SMARDZ -
Wykorzystanie Intemetu w komunikacji uczelni z absolwentami
w świetle badań
MONIKA ŚWIĄTKOWSKA, KATARZYNA NOWAK - Wykorzystanie
niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku
żywności
JOLANTA TKACZYK - Facebook jako narzędzie WOM marketingu
PAWEŁ WANIOWSKI - Komunikacja z klientami w praktyce polskich
spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskich
JACEK WÓJCIK Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów
na rynku konsumenckim
JOANNA WYRWISZ - Współczesne uwarunkowania wykorzystania
marketingu szeptanego
CZĘŚĆ CZWARTA. Zachowania młodych konsumentów
KRZYSZTOF ANDRUSZKIEWICZ - Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentów
MAŁGORZATA BUDZANOWSKA-DRZEWIECKA - Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów...
KAROLINA ERTMAŃSKA, SŁAWOMIR ERTMAŃSKI - Etnocentryzm
konsumencki wśród młodych konsumentów
MARIA DANUTA GŁOWACKA, PIOTR CZAJKA - Determinanty decyzyjne związane z zakupem leków OTC przez młodych konsumentów
EDYTA GOŁĄB-ANDRZEJAK Zachowania młodych konsumentów
usług edukacyjnych
MARIA GRZYBEK - Satysfakcja młodych usługobiorców z oferty
i obsługi banków spółdzielczych
JOANNA NOGIEC - Prospołeczne zachowania młodych konsumentów
ALINA OCZACHOWSKA - Młody konsument w świecie emocji
AGATA OLSZYŃSKA, FILIP JANUSZEWSKI, JUSTYNA LEWANDOWSKA - Potencjał social mediów w komunikacji z młodym segmentem odbiorców
IZABELA OSTROWSKA, WOJCIECH OSTROWSKI - Znaczenie strony
internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami
ALEKSANDRA PERCHLA-WŁOSIK - Rola czynników socjokulturowych w zachowaniach młodych konsumentów w świetle badań
PAWEŁ DE POURBAIX - Młody konsument jako uczestnik procesów
rynkowych
GRAŻYNA ZŁOTKOWSKA - Czynniki wpływające na zachowania
nabywcze młodzieży
CZĘŚĆ PIĄTA. Seniorzy na rynku
MARIOLA GRZYBOWSKA-BRZEZIŃSKA, MONIKA SZMYT - Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów
JACEK STANISŁAW ŁAWICKI - Zachowania rynkowe seniorów
w Polsce
AGATA NIEMCZYK - Zmiany w zachowaniach turystycznych segmentu
dojrzałych konsumentów w Polsce
RENATA SEWERYN - Turystyka polskich seniorów na tle wybranych
krajów Europy Zachodniej
IZABELA SZLIS - Juniorzy vs. seniorzy na rynku detalicznych usług
bankowych
JANUSZ SNIHUR - Senior jako istotny klient - uczestnik współczesnego
rynku

Kod wydawnictwa: 1640-6818-660

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl