Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING POLITYCZNY założenia teoretyczne reguły działania praktyka kampanijna

MARKETING POLITYCZNY założenia teoretyczne reguły działania praktyka kampanijna

MARIUSZ KOLCZYŃSKI

Wydawnictwo: GÓRNOŚLĄSKA WYŻSZA SZKOŁA HANDLOWA

Cena: 41.90 zł 37.71 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 83-88402-71-4
 
169 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2005
 

Od czasu pojawienia się metod marketingowych w praktyce politycznej minęło ponad pół wieku. Zmiany będące konsekwencją implementacji nowych reguł organizowania kampanii politycznych przebiegały stopniowo - dynamikę zachodzących przeobrażeń można uchwycić, dokonując analizy sposobów organizowania kampanii, metod pozyskiwania i przetwarzania informacji, stopnia profesjonalizacji kampanii oraz intensywności wykorzystywania środków masowego komunikowania.

Z tej perspektywy trudno nie zauważyć, że niemalże każda kampania wyborcza w państwach demokratycznych przynosi szereg interesujących rozwiązań mających podnosić efektywność poszczególnych działań podejmowanych przez uczestników rywalizacji politycznej. Obserwacja i ocena tych pomysłów nie jest wyłącznie domeną praktyków - konsultantów politycznych, ale w coraz większym stopniu staje się przedmiotem zainteresowania badaczy zjawisk politycznych, próbujących uchwycić fenomen marketingu politycznego w całej jego złożoności. Pomimo obfitości literatury naukowej poświęconej tej formie marketingu nie można oprzeć się wrażeniu, że nie stworzono do tej pory spójnych teorii odnoszących się do poszczególnych działań i wykorzystywanych instrumentów marketingowych. W pewnym sensie jest to związane z brakiem jasnej koncepcji badań opisywanych zjawisk. Stąd pojawia się paradoksalna sytuacja, w której zagadnienia będące oczywistymi dla większości doradców politycznych wywołują niekończące się spory wśród naukowców - dobrym przykładem wydają się być badania skuteczności reklamy politycznej prowadzone z wykorzystaniem niezbyt przekonujących procedur eksperymentalnych i przynoszące rozbieżne wyniki".

SPIS TREŚCI

Wstęp

Marek JEZIŃSKI: Marketing polityczny w poszukiwaniu interdyscyplinarnej tożsamości

Mikołaj CZEŚNIK: Teoria racjonalnego wyboru w badaniach nad polityką

Marek MAZUR: Przydatność analizy marketingowej w badaniu kampanii wyborczych

Robert WISZNIOWSKI: Marketing polityczny. Kilka uwag krytycznych

Mariusz KOLCZYŃSKI: Metody badania tynku politycznego

Waldemar WOJTASIK: Procesy atomizacji rynku wyborczego a koncepcje ewolucji
zjawisk społecznych R.N. Elliota

Bogusława DOBEK-OSTROWSKA: Konsultanci polityczni jako nowy typ aktora na
profesjonalnym rynku wyborczym

Marzena CICHOSZ: Rynek wyborczy w Polsce - bariery dostępu

Maria MARCZEWSKA-RYTKO: Internet jako narzędzie marketingu politycznego:
rzeczywistość czy przyszłość nowej polityki?

Agnieszka KASIŃSKA-METRYKA: Reklama polityczna w Polsce. Teoria i praktyka

Mariusz KOLCZYŃSKI: Wpływ wyborczych kampanii samorządowych na mobilizację
społeczną obywateli

Katarzyna ŁAZORKO: Marketing relacyjny na rynku politycznym

Kod wydawnictwa: 83-88402-71-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl