Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

MARKETING MIAST I REGIONÓW. TOŻSAMOŚĆ, WIZERUNEK, KOMUNIKACJA

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

MARKETING MIAST I REGIONÓW. TOŻSAMOŚĆ, WIZERUNEK, KOMUNIKACJA

LESZEK GRACZ, IZABELA OSTROWSKA, JACEK RUDEWICZ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI

Cena: 74.90 zł 67.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7972-764-3

stron: 201

format: B5

oprawa: miękka

Rok wydania: 2024

 

 

Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjności miejsc dla różnych grup interesariuszy. Miasta i regiony konkurują ze sobą o inwestorów, mieszkańców, pracowników oraz turystów. Poprawa wizerunku i odpowiednia promocja unikalnych cech danego miejsca przyciągają inwestycje, przedsiębiorców i nowych mieszkańców, co z kolei wpływa pozytywnie na wzrost gospodarczy i jakość życia. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem pozwala kontrolować narrację i budować pozytywny, spójny obraz miejsca. Aktywne zaangażowanie społeczności w kształtowanie swojego otoczenia przyczynia się do większej satysfakcji mieszkańców z życia w danym miejscu. W dobie cyfrowej komunikacji, wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych staje się kluczowe dla skutecznego docierania do różnych grup odbiorców. Zrozumienie tych nowoczesnych trendów jest istotne dla efektywnej promocji miejsc.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Tożsamość i wizerunek miast i regionów
1.1. Tożsamość miejsca i jej kształtowanie
1.2. Elementy składowe wizerunku miejsca
1.3. Badanie dotyczące wizerunku miejsca zamieszkania 

Rozdział 2. Informacja i komunikacja z mieszkańcami w jednostce samorządu terytorialnego
2.1. Rola informacji i komunikacji w nowym zarządzaniu publicznym
2.2. Informacja i komunikacja w erze post-NPM i cyfrowej demokracji
2.3. Informacja przestrzenna w mieście i gminie 

Rozdział 3. Komunikacja władz lokalnych z mieszkańcami w świetle badań ankietowych
3.1. Procedura badań i charakter wyników
3.2. Sposoby komunikacji władz lokalnych z mieszkańcami
3.3. Ocena informowania o działaniach władz lokalnych z uwzględnieniem kategorii tematycznych
3.4. Aktywność i wizerunek władz lokalnych w opinii mieszkańców
3.5. Ocena przepływu informacji
3.6. Odbiór społeczny i wizerunek gminy/miasta w opinii mieszkańców 

Rozdział 4. Komunikacja zewnętrzna miast i regionów
4.1. Specyfika promocji miejsca
4.2. Tożsamość wizualna miejsca
4.3. Badanie oceny działań promocyjnych polskich gmin 

Rozdział 5. Komunikacja internetowa miast i regionów
5.1. Własne kanały komunikacji internetowej
5.2. Pośrednicy w kanałach komunikacji internetowej
5.3. Możliwości rozwoju komunikacji internetowej 

Rozdział 6. Komunikacja mobilna miast i regionów
6.1. Marketing mobilny i aplikacje mobilne
6.2. Analiza wykorzystania aplikacji mobilnych przez polskie miasta wojewódzkie
6.3. Częstotliwość wykorzystania miejskich aplikacji mobilnych
6.4. Użycie aplikacji mobilnych do zakupu biletów komunikacji publicznej 

Załączniki
Załącznik 1. Wzór kwestionariusza ankiety
Załącznik 2. Charakterystyka próby badawczej 

Bibliografia

Spis rysunków i tabel

Streszczenie
Summary

Kod wydawnictwa: 978-83-7972-764-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl