MARKETING ESTETYKA PRAWO WIZJA MŁODYCH
red.nauk.ALEKSANDER LOTKO
Wydawnictwo: INSTYTUT NAUKOWO-WYDAWNICZY SPATIUM
Cena: 29.90 zł
26.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-62805-97-6
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2018 |
|
Monografia jest rezultatem piątej edycji corocznego projektu, mającego na celu realizację pasji badawczej oraz doskonalenie warsztatu naukowego przez studentów i doktorantów. Książka została włączona w serię wydawniczą monografii pod patronatem Mazowieckiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego. Treść obejmuje dość szeroki zakres zagadnień z zakresu marketingu. Opracowanie składa się z trzech części: (1) marketing - niektóre kierunki współczesnych działań marketingowych, głównie reklamy, (2) estetyka - problematyka wizualnego oddziaływania marketingu oraz (3) prawo - prawne aspekty działań marketingowych, zwłaszcza w kontekście ochrony danych. Analizy przeprowadzili, w ramach własnej wizji, młodzi naukowcy z Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. K. Pułaskiego w Radomiu (z kręgu Studenckiego Koła Nauk o Zarządzaniu) oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.dr hab. Aleksander Lotko
SPIS TREŚCI
Wstęp Część I: MARKETINGRozdział 1: Konsument w dobie marketingu XXI wieku (Anna Szymonik) Rozdział 2: Ambient media jako efektywna forma reklamy (Rafał Czupryn,Amanda Majchrowska)Rozdział 3: System zarządzania jakością jako narzędzie doskonalenia jakościw służbie zdrowia (Magdalena Zwierzchowska) Część II: ESTETYKARozdział 1: Estetyczny wymiar merchandisingu wizualnego (Iwona Szymczyk,Aleksandra Wikalińska) Rozdział 2: Znaczenie warstwy wizualnej opakowań kosmetyków(Monika Grabowska) Rozdział 3: Strona www jako narzędzie marketingowe w branży medycznej(Magda Chmiel)Rozdział 4: Media społecznościowe jako efektywne narzędzie inbound marketinguwe współczesnej gospodarce na przykładzie fotograficznego serwisu Instagram(Rafał Czupryn, Karolina Słomka, Żaneta Suwała) Część III: PRAWO Rozdział 1: Prawna ochrona marki - wybrane aspekty (Małgorzata Olczyk,Mateusz Król) Rozdział 2: Prawo człowieka do ochrony danych osobowych jako element ideizrównoważonego rozwoju (Marta Marciniak, Olga Sętowska, Łukasz Wójtowicz)Rozdział 3: Zarządzanie informacjami użytkowników i zagrożenia z nimi związanena portalach społecznościowych typu Facebook (Albert Mąkosa, Mateusz Kiraga)Materiały informacyjne partnerów
Kod wydawnictwa: 978-83-62805-97-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.