Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING ESTETYKA PRAWO WIZJA MŁODYCH

MARKETING ESTETYKA PRAWO WIZJA MŁODYCH

red.nauk.ALEKSANDER LOTKO

Wydawnictwo: INSTYTUT NAUKOWO-WYDAWNICZY SPATIUM

Cena: 29.90 zł 26.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-62805-97-6
 
144 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
 

Monografia jest rezultatem piątej edycji corocznego projektu, mającego na celu realizację pasji badawczej oraz doskonalenie warsztatu naukowego przez studentów i doktorantów. Książka została włączona w serię wydawniczą monografii pod patronatem Mazowieckiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego. Treść obejmuje dość szeroki zakres zagadnień z zakresu marketingu. Opracowanie składa się z trzech części: (1) marketing - niektóre kierunki współczesnych działań marketingowych, głównie reklamy, (2) estetyka - problematyka wizualnego oddziaływania marketingu oraz (3) prawo - prawne aspekty działań marketingowych, zwłaszcza w kontekście ochrony danych. Analizy przeprowadzili, w ramach własnej wizji, młodzi naukowcy z Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. K. Pułaskiego w Radomiu (z kręgu Studenckiego Koła Nauk o Zarządzaniu) oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.dr hab. Aleksander Lotko

SPIS TREŚCI

Wstęp Część I: MARKETINGRozdział 1: Konsument w dobie marketingu XXI wieku (Anna Szymonik) Rozdział 2: Ambient media jako efektywna forma reklamy (Rafał Czupryn,Amanda Majchrowska)Rozdział 3: System zarządzania jakością jako narzędzie doskonalenia jakościw służbie zdrowia (Magdalena Zwierzchowska) Część II: ESTETYKARozdział 1: Estetyczny wymiar merchandisingu wizualnego (Iwona Szymczyk,Aleksandra Wikalińska) Rozdział 2: Znaczenie warstwy wizualnej opakowań kosmetyków(Monika Grabowska) Rozdział 3: Strona www jako narzędzie marketingowe w branży medycznej(Magda Chmiel)Rozdział 4: Media społecznościowe jako efektywne narzędzie inbound marketinguwe współczesnej gospodarce na przykładzie fotograficznego serwisu Instagram(Rafał Czupryn, Karolina Słomka, Żaneta Suwała) Część III: PRAWO Rozdział 1: Prawna ochrona marki - wybrane aspekty (Małgorzata Olczyk,Mateusz Król) Rozdział 2: Prawo człowieka do ochrony danych osobowych jako element ideizrównoważonego rozwoju (Marta Marciniak, Olga Sętowska, Łukasz Wójtowicz)Rozdział 3: Zarządzanie informacjami użytkowników i zagrożenia z nimi związanena portalach społecznościowych typu Facebook (Albert Mąkosa, Mateusz Kiraga)Materiały informacyjne partnerów

Kod wydawnictwa: 978-83-62805-97-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl