LOKALNE KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE
red.nauk.WOJCIECH FURMAN, red.nauk.PAWEŁ KUCA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET RZESZOWSKI
Cena: 18.90 zł
17.01 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7338-955-7
177 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
Niniejszy zbiór jest próbą spojrzenia na lokalne komunikowanie polityczne w Polsce na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku. Zaczyna się od mediów internetowych, które zapowiadają łatwe porozumiewanie się bez pośredników. W dalszej części przedmiotem zainteresowania pozostają tradycyjne media. Są to media bliskie odbiorcom, podejmujące sprawy znane z codziennych doświadczeń. Ta bliskość jest także obciążeniem, gdyż dziennikarze nie są anonimowi, a lokalne władze dysponują wieloma sposobami na zdyscyplinowanie niepokornych autorów. W końcowej partii książki przedmiotem opisu są mniejszości etniczne oraz ich obecność w mediach i społecznościach lokalnych.
(ze Wstępu)
SPIS TREŚCI
Wstęp
Grażyna Piechota
Zmiana paradygmatu w komunikowaniu lokalnym? Propaganda versus technologia
Paweł Kuca
Nowe media jako narzędzia polityki komunikacyjnej w samorządzie terytorialnym. Doświadczenia podkarpackie
Rafał Polak
Profesjonalizm urzędników gminnych w kontekście implementacji innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych
Zbigniew Chmielewski
Od petenta do klienta - jak zmienia się komunikowanie w samorządzie i administracji publicznej
Maria Różycka
E-administracja i e-komunikacja na poziomie lokalnym
Antoni M. Chuchla
Zebranie wiejskie na tle innych form komunikowania się władzy lokalnej z mieszkańcami
Dariusz Tworzydło, Hubert Ochmański
Kulturalny wizerunek miasta Jarosławia w kontekście wyników badań
Wojciech Furman
Wymiary kultury dziennikarskiej tygodników lokalnych Podkarpacia
Dominik Szczepański
Działania dziennikarskiego komitetu wyborczego jako wypełnianie funkcji czwartej władzy
Grzegorz Pawlikowski
Media mniejszości etnicznych w Polsce po 1989 r.
Wojciech Wciseł
Integracja lokalna czy globalna? Medialne narzędzia integracji z cudzoziemcami na przykładzie Lubelszczyzny
Kod wydawnictwa: 978-83-7338-955-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.