LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTÓW HANDLU ELEKTRONICZNEGO
JUSTYNA MAJCHRZAK-LEPCZYK
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-66199-26-2
211 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Osiągnięcie postawionych celów wymagało przeprowadzenia badań literaturowych, w których wykorzystano pozycje zwarte, artykuły naukowe, raporty publikowane przez czołowe firmy badawcze i consultingowe oraz dane udostępniane przez portale statystyczne. Poza literaturą z zakresu logistycznej obsługi klienta oraz handlu elektronicznego studiowano także piśmiennictwo ułatwiające rozpoznanie kwestii metodologicznych, skłaniające do refleksji dotyczącej szerszej perspektywy badawczej. Z racji tego, że granice literatury przedmiotu są płynne, starano się dokonać selekcji piśmiennictwa z punktu widzenia jego użyteczności.
SPIS TREŚCI
Wstęp 1. Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym 1.1. Zakres definicyjny logistycznej obsługi klienta 1.2. Teoretyczne podstawy logistycznej obsługi klienta 1.2.1. Paradygmat sieciowy w logistycznej obsłudze klienta 1.2.2. Kapitał społeczny a logistyczna obsługa klienta 1.2.3. Implikacje ekonomii behawioralnej w logistycznej obsłudze klienta1.3. Elementy logistycznej obsługi klienta 1.4. Mierniki i wskaźniki obsługi klienta 1.5. Koszty logistycznej obsługi klienta 2. Istota, formy i rozwój handlu elektronicznego 2.1. Początki handlu elektronicznego 2.2. Zakres definicyjny handlu elektronicznego 2.3. Rozwój handlu elektronicznego w Polsce i na świecie 2.4. Modele obsługi logistycznej w handlu elektronicznym 2.5. Regulacje prawne handlu elektronicznego 2.6. Handel hybrydowy wyzwaniem dla kanału elektronicznego 3. Podmioty wzorcowe branży "odzież i obuwie" funkcjonujące w internecie -studium jakościowe 3.1. Cele i kryteria doboru podmiotów do badań jakościowych 3.2. Sklep odzieżowy Ąnswear.com 3.3. Największa oferta obuwia - eobuwie.pl 3.4. Więcej niż aukcje -Allegro.pl 4. Metodologia badań logistycznej obsługi klienta 4.1. Charakter zrealizowanych badań 4.2. Dobór próby do badań 4.3. Narzędzia analizy statystycznej 5. Logistyczna obsługa e-klienta - badania empiryczne 5.1. Zróżnicowanie pokoleniowe klientów handlu elektronicznego 5.2. Logistyczna obsługa e-klienta na europejskim rynku 5.3. Postrzeganie przez klienta logistycznej obsługi w handlu elektronicznym 5.4. Czynniki kształtujące logistyczną obsługę klienta handlu elektronicznegoZakończenie Aneks Bibliografia Spis tabel Spis rysunków Spis wykresów Summary
Kod wydawnictwa: 978-83-66199-26-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.