Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
LOGISTYCZNA OBSŁUGA E-COMMERCE. WYBRANE PRZYKŁADY
red.nauk.REGINA DEMIANIUK
Wydawnictwo: WYDAWNICTWO NAUKOWE UNIWERSYTETU W SIEDLCACH
Cena: 49.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-68355-12-3
stron: 166
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2024
Rozwój e-commerce zmienia rzeczywistość. Handel internetowy daje wiele możliwości i obecnie jest ważnym obszarem codziennego życia - nie tylko internautów dokonujących zakupów w sieci, lecz także wielu podmiotów instytucjonalnych. Każdy sklep internetowy, każdy marketplace staje przed wyzwaniem zorganizowania sprawnej logistyki i nie może sobie pozwolić na zaniedbanie tego obszaru. Wszystkie procesy logistyczne związane z realizacją zamówień - od momentu ich przyjęcia aż po dostawę - powinny działać prawidłowo, ponieważ od tego zależy sukces rynkowy oraz zadowolenie i lojalność finalnych klientów.
Problematyką logistycznej obsługi e-commerce w polskiej rzeczywistości gospodarczej zainteresowani są zarówno teoretycy, jak i praktycy e-commerce. Środowisko zakupów internetowych jest środowiskiem dynamicznym, w którym usprawnienie i optymalizacja logistyki oraz poprawa logistycznej obsługi klienta internetowego odgrywają ważną rolę. Należy podkreślić, że sektor e-commerce charakteryzuje się niejednorodną grupą odbiorców o różnorodnych preferencjach, dużym zróżnicowaniem oferowanych produktów, rozdrobnieniem zleceń, zmiennym popytem, krótkim czasem obsługi procesów logistycznych, presją szybkości w dostawach, różnorodnością i zarazem dużym rozproszeniem w skali kraju punktów odbioru i nadania paczek (PUDO, ang. Pick Up Drop Off) oraz automatów pączkowych (APM, ang. Automated Parcel Machinę), jak również dużą skalą zwrotów - co wymaga poszukiwania właściwych modeli i rozwiązań logistycznych.
Logistyka dla e-commerce wymaga od sklepu internetowego podjęcia wielopłaszczyznowych działań. W miarę rozwoju działalności w kanale e-commerce zmienia się struktura i częstotliwość zamówień, co wpływa na: zarządzanie zapasami, przygotowanie towarów do wysyłki, a także wdrożenie odpowiednich rozwiązań w obszarze transportu. Sklep internetowy, analizując swoje możliwości, podejmuje decyzję, czy będzie w stanie zagwarantować właściwy poziom obsługi klienta, wykorzystując własne zasoby, czy nie. Modelem coraz częściej stosowanym przez podmioty e-commerce w Polsce - zwłaszcza po osiągnięciu określonego poziomu wartości sprzedaży - staje się outsourcing usług logistycznych, który zarazem stanowi odpowiedź na potrzeby biznesowe sklepów internetowych.
Kod wydawnictwa: 978-83-68355-12-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.