Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ

LOGISTYCZNA OBSŁUGA E-COMMERCE. WYBRANE PRZYKŁADY

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

LOGISTYCZNA OBSŁUGA E-COMMERCE. WYBRANE PRZYKŁADY

red.nauk.REGINA DEMIANIUK

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO NAUKOWE UNIWERSYTETU W SIEDLCACH

Cena: 49.00 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-68355-12-3

stron: 166

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2024

 

 

Rozwój e-commerce zmienia rzeczywistość. Handel internetowy daje wiele możliwości i obecnie jest ważnym obszarem codziennego życia - nie tylko internautów dokonujących zakupów w sieci, lecz także wielu podmiotów instytucjonalnych. Każdy sklep internetowy, każdy marketplace staje przed wyzwaniem zorganizowania sprawnej logistyki i nie może sobie pozwolić na zaniedbanie tego obszaru. Wszystkie procesy logistyczne związane z realizacją zamówień - od momentu ich przyjęcia aż po dostawę - powinny działać prawidłowo, ponieważ od tego zależy sukces rynkowy oraz zadowolenie i lojalność finalnych klientów.
Problematyką logistycznej obsługi e-commerce w polskiej rzeczywistości gospodarczej zainteresowani są zarówno teoretycy, jak i praktycy e-commerce. Środowisko zakupów internetowych jest środowiskiem dynamicznym, w którym usprawnienie i optymalizacja logistyki oraz poprawa logistycznej obsługi klienta internetowego odgrywają ważną rolę. Należy podkreślić, że sektor e-commerce charakteryzuje się niejednorodną grupą odbiorców o różnorodnych preferencjach, dużym zróżnicowaniem oferowanych produktów, rozdrobnieniem zleceń, zmiennym popytem, krótkim czasem obsługi procesów logistycznych, presją szybkości w dostawach, różnorodnością i zarazem dużym rozproszeniem w skali kraju punktów odbioru i nadania paczek (PUDO, ang. Pick Up Drop Off) oraz automatów pączkowych (APM, ang. Automated Parcel Machinę), jak również dużą skalą zwrotów - co wymaga poszukiwania właściwych modeli i rozwiązań logistycznych.
Logistyka dla e-commerce wymaga od sklepu internetowego podjęcia wielopłaszczyznowych działań. W miarę rozwoju działalności w kanale e-commerce zmienia się struktura i częstotliwość zamówień, co wpływa na: zarządzanie zapasami, przygotowanie towarów do wysyłki, a także wdrożenie odpowiednich rozwiązań w obszarze transportu. Sklep internetowy, analizując swoje możliwości, podejmuje decyzję, czy będzie w stanie zagwarantować właściwy poziom obsługi klienta, wykorzystując własne zasoby, czy nie. Modelem coraz częściej stosowanym przez podmioty e-commerce w Polsce - zwłaszcza po osiągnięciu określonego poziomu wartości sprzedaży - staje się outsourcing usług logistycznych, który zarazem stanowi odpowiedź na potrzeby biznesowe sklepów internetowych. 

Kod wydawnictwa: 978-83-68355-12-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.