Dodano produkt do koszyka

Promocja

KORZYSTNA TRANSAKCJA STRATEGIE I TAKTYKI SKUTECZNEGO NEGOCJATORA

KORZYSTNA TRANSAKCJA STRATEGIE I TAKTYKI SKUTECZNEGO NEGOCJATORA

JEB BLOUNT

Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00 zł 46.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-283-6999-3

376 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Bez skutecznych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces sprzedaży. Najczęściej więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z różnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości. Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią również możliwości rozwojowe reprezentowanej przez niego firmy, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa.

Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami oraz uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz. Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić, ale dzięki temu dowiesz się dokładnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, aby przejąć kontrolę nad wynikiem negocjacji. W końcu liczy się tylko WYGRANA.

SPIS TREŚCI

Przedmowa

CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO ŚWIATA NEGOCJACJI HANDLOWYCH
Rozdział 1. Negocjacje handlowe jako dyscyplina
Rozdział 2. Sprzedawcy są słabi w negocjacjach
Rozdział 3. Diabeł tkwi w rabatowaniu: w jaki sposób można poprawić umiejętności negocjacyjne
Rozdział 4. Nie istnieją uniwersalne umiejętności negocjacyjne, które sprawdzą się w każdej sytuacji

CZĘŚĆ II. NA DRODZE KU WYGRANEJ
Rozdział 5. Negocjacje handlowe to walka o wygraną dla swojego zespołu
Rozdział 6. Pierwsza zasada w negocjacjach: najpierw wygraj, a potem negocjuj
Rozdział 7. Czas ma znaczenie: nie rzucaj się na zdechłą rybę i nie negocjuj obiekcji drugiej strony
Rozdział 8. Cztery poziomy negocjacji handlowych

CZĘŚĆ III. STRATEGIA NEGOCJACYJNA SPRZEDAWCY: MOTYWACJA, PUNKTY PRZEWAGI, SIŁA PRZETARGOWA
Rozdział 9. Strategia MPS
Rozdział 10. Motywacja
Rozdział 11. Punkty przewagi
Rozdział 12. Siła przetargowa
Rozdział 13. Badanie potrzeb: sztuka budowania propozycji rozwiązania
Rozdział 14. Kwalifikowanie potencjalnych klientów

CZĘŚĆ IV. PANOWANIE NAD EMOCJAMI
Rozdział 15. Siedem rozpraszających emocji
Rozdział 16. Rozwijanie umiejętności panowania nad emocjami
Rozdział 17. Rozluźnienie i autentyczna pewność siebie
Rozdział 18. Emocje są zaraźliwe: ludzie oddają to, co otrzymują
Rozdział 19. Przygotowanie i praktyka
Rozdział 20. Technika podestu
Rozdział 21. Siła woli i możliwość utrzymania emocji na wodzy mają swoje granice
Rozdział 22. Lejek sprzedażowy to żywy organizm: sekret emocjonalnej dyscypliny

CZĘŚĆ V. PLANOWANIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH
Rozdział 23. Przygotuj się do negocjacji
Rozdział 24. Uprawnienia i sprawy niepodlegające negocjacjom
Rozdział 25. Profile uczestników negocjacji, negocjacyjna lista zakupowa, ranking alternatyw BATNA
Rozdział 26. Przygotowanie listy "daję-dostaję"

CZĘŚĆ VI. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH HANDLOWYCH
Rozdział 27. Siedem reguł skutecznej komunikacji w trakcie negocjacji handlowych
Rozdział 28. ACED: cztery główne style komunikacji uczestników negocjacji
Rozdział 29. Empatia a wynik negocjacji: dwutorowe podejście do procesu negocjacji
Rozdział 30. Siedem kluczy do aktywnego słuchania
Rozdział 31. Aktywowanie pętli ujawniania siebie

CZĘŚĆ VII. SCHEMAT ROZMOWY HANDLOWEJ DEAL
Rozdział 32. Miejsce przy stole
Rozdział 33. Rozpoznanie (DISCOVER)
Rozdział 34. Wyjaśnienie (EXPLAIN)
Rozdział 35. Dochodzenie do porozumienia (ALIGN)
Rozdział 36. Potwierdzanie ustaleń
Rozdział 37. Pozbycie się złudzeń i nowe otwarcie

Podziękowania

Szkolenia, warsztaty i przemówienia

O autorze

Kod wydawnictwa: 978-83-283-6999-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl