Dodano produkt do koszyka

Promocja

KONFLIKTY SPOŁECZNE W PRZESTRZENI ORGANIZACYJNEJ WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW

KONFLIKTY SPOŁECZNE W PRZESTRZENI ORGANIZACYJNEJ WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW

ANNA STANKIEWICZ-MRÓZ

Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŁÓDZKA

Cena: 25.90 zł 23.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7283-810-0

177 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

W niniejszej pracy poddano analizie różne kategorie konfliktów towarzyszących sytuacji pracy, także te, które mają charakter zinstytucjonalizowany i umownie określane są mianem sporów. Celem niniejszego opracowania jest: 1. analiza ewolucji poglądów na temat źródeł, przebiegu oraz skutków konfliktów rozgrywających się w sytuacji pracy, 2. identyfikacja podstawowych źródeł konfliktów występujących aktualniew przedsiębiorstwach oraz ich natężenia,3. określenie trybu postępowania przy rozwiązywaniu konfliktów społecznych towarzyszących sytuacji pracy- istotne było także ustalenie, czy podłoże konfliktów, które rozgrywają się w przedsiębiorstwach, wpisuje się w katalog przyczyn, które mogą być podstawą ich instytucjonalizacji poprzez wchodzenie z pracodawcą w spory.

SPIS TREŚCI

WSTĘP Rozdział 1KONFLIKTY SPOŁECZNE - ZAGADNIENIA PODSTAWOWE 1.1. Historyczny przegląd problematyki konfliktów 1.2. Definicje i źródła konfliktów 1.3. Typologie konfliktów społecznych 1.4. Funkcje konfliktów społecznych Podsumowanie Rozdział 2KONFLIKTY TOWARZYSZĄCE SYTUACJI PRACY 2.1. Istota i źródła konfliktów organizacyjnych 2.2. Przyczyny konfliktów społecznych w przedsiębiorstwach 2.3. Ewolucja konfliktów społecznych w przedsiębiorstwachprzemysłowych 2.4. Strony konfliktów organizacyjnych 2.5. Rola i zadania kadry menedżerskiej w sytuacji konfliktu 2.6. Skutki konfliktów rozgrywających się w przedsiębiorstwach Podsumowanie Rozdział 3INSTYTUCJONALIZACJA KONFLIKTÓW TOWARZYSZĄCYCHSYTUACJI PRACY 3.1. Istota sporów indywidualnych i zbiorowych 3.2. Przedmiot i strony konfliktów zinstytucjonalizowanych 3.3. Procedura dochodzenia do porozumienia w sytuacji konfliktówzinstytucjonalizowanych 3.4. Strajk i lokaut w stosunkach pracy 3.5. Istota sporów indywidualnych ze stosunku pracy Podsumowanie Rozdział 4PODŁOŻE I PRZEBIEG KONFLIKTÓW SPOŁECZNYCH WEWSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH 4.1. Metodyka badawcza 4.2. Ocena atmosfery społecznej w badanych przedsiębiorstwach 4.3. Strony konfliktów 4.4. Instytucjonalizacja konfliktu poprzez wejście w spór indywidualnyze stosunku pracy Zakończenie Bibliografia Spis tabel i rysunków

Kod wydawnictwa: 978-83-7283-810-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl