Dodano produkt do koszyka

Promocja

KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE SPOŁECZEŃSTWA MEDIALNEGO TOM 1 PROBLEMY TEORETYCZNO-PRAKTYCZNE

KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE SPOŁECZEŃSTWA MEDIALNEGO TOM 1 PROBLEMY TEORETYCZNO-PRAKTYCZNE

red.STANISŁAW MICHALCZYK, red.KATARZYNA BRZOZA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŚLĄSKI

Cena: 29.90 zł 26.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-226-3364-9

312 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia teoretyczne w obszarze komunikowania lokalnego. Kolejne artykuły prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą wielu elementów procesu komunikowania lokalno-regionalnego tj. zawartości przekazu medialnego, audytorium mediów lokalno-regionalnych, dziennikarstwa lokalno-regionalnego. Integralną częścią pracy zbiorowej są teksty poświęcone uwarunkowaniom zagranicznym komunikowania lokalno-regionalnego zaprezentowane na przykładzie Rosji, Niemiec, Hiszpanii, Ukrainy, Australii oraz Łotwy. Książka ma wyraźnie medioznawczy charakter. Publikacja kierowana jest do osób zainteresowanych komunikowaniem lokalno-regionalnym w wymiarze teoretyczno-empirycznym czyli środowiska naukowego, studentów dziennikarstwa ale także praktyków, a więc osób związanych zawodowo z rynkiem mediów lokalno-regionalnych.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Stanisław Michalczyk
Społeczności lokalne i˙regionalne jako zadania informacyjno-publicystyczne

Marek Jachimowski
Region periodycznej komunikacji medialnej jako przedmiot badań nauk o˙komunikacji i˙mediach

Ryszard Filas
Dzienniki regionalne w˙ Polsce po likwidacji duopolu. Krajobraz po wielkiej fuzji

Jacek. H. Kołodziej
Konstrukcje lokalności w "Dzienniku Polskim" i "Gazecie Krakowskiej". Analiza wybranych narracji

Dorota Piontek, Szymon Ossowski
Audytorium mediów lokalnych (regionalnych) i˙podstawowe źródła informacji na jego temat. Pomiar zasięgu i˙satysfakcji publiczności w˙badaniach CATI

Lucyna Szot
Deprecjacja zawodowa dziennikarza

Agnieszka Grzesiok-Horosz
Status prawny rubryki "Napisali o˙Nas"

Marcin Piechocki, Jacek Wyszyński
Czy istnieje życie poza Warszawą? Miasta polskie w˙programach informacyjnych na antenie ogólnokrajowej

Magdalena Ślawska
Przestrzeń pierwszej strony gazety na przykładzie lokalnych dodatków "Dziennika Zachodniego"

Katarzyna Brzoza
Dzień Kobiet, Dzień Mężczyzny, Dzień Matki i˙Dzień Ojca w˙"Dzienniku Zachodnim" (2015-2016)

Paweł Sarna
"Śląsk Literacki" (1952-1956) - kwartalnik Katowic i˙Stalinogrodu. Historia pisma w˙perspektywie retorycznej

Ilona Biernacka-Ligięza, Bartosz Pietrzyk
Lokalnie zintegrowani - radio studenckie w˙przestrzeni komunikowania lokalnego

Marian Gierula
Prasa regionalna w˙Rosji - wybrane problemy

Zbigniew Oniszczuk
Fenomen popularności niemieckich gazet lokalnych i˙regionalnych

Viktoriya Havrylyuk
Media regionalne niepodległej Ukrainy

Dagmara Głuszek-Szarfaniec
Regiony autonomiczne Hiszpanii wobec nowych mediów. Przypadek Katalonii i˙Kraju Basków

Mirosława Wielopolska-Szymura
Międzykulturowe komunikowanie lokalne: etniczne radio społeczne w Australii

Agnieszka Roguska
Kreowanie mediów lokalnych przez młodzież w˙Polsce i na Łotwie - wnioski z˙ badań

Marta Ryniejska-Kiełdanowicz
Koncepcja dyplomacji miast i˙jej znaczenie na przykładzie działań w zakresie kultury

Kod wydawnictwa: 978-83-226-3364-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl