Dodano produkt do koszyka

Promocja

KOMUNIKACJE W ROZMOWIE 1

KOMUNIKACJE W ROZMOWIE 1

red.MARIUSZ WSZOŁEK

Wydawnictwo: LIBRON

Cena: 36.90 zł 33.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-62196-49-4

140 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Seria "Projektowanie komunikacji" jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom pokonferencyjny Communication design, tom z wystąpieniami z cyklu "Komunikacje w rozmowie", prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.Książka jest zbiorem artykułów z cyklicznych spotkań "Komunikacje w rozmowie". Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. "Komunikacje w rozmowie" organizowane są we współpracy z klubokawiarnią Literatka.

SPIS TREŚCI

Od redakcji

Michael FleischerKomunikacja - jak to jest. Konstruktywistyczne ujęcie komunikacjiSłownik polszczyzny rzeczywistej - wkładka informacyjnaJerzy OlekHoluzja neuroestetykiMariusz WszołekOd inżyniera do designera - operacjonalizacja przestrzeni pracy projektowejMichael FleischerKomunikacja indeksalnaAnnette SiemesTo (nie) dom? Komentarze do architektury domów na forach internetowych. Badanie tekstów o projektach architektury użytkowejRoman RostekIntemetowe fora pracowników - komunikacja wewnętrzna na zewnątrz organizacjiMichał JakubowiczUkrywanie obrazu. Przestrzeń okołofotograficznaKrzysztof RomańczukiewiczKognitywny wizerunek designu i wzornictwa w Polsce

Kod wydawnictwa: 978-83-62196-49-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl