KOMUNIKACJA RYNKOWA PODSTAWY TEORETYCZNE I ĆWICZENIA
MAGDALENA DOŁHASZ, KATARZYNA SANAK-KOSMOWSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
Cena: 25.90 zł
23.31 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7252-800-1
83 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Niniejsze opracowanie przygotowane zostało jako pomoc w procesie kształcenia z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej) oraz reklamy. Autorki, opracowując niniejszy skrypt, wykorzystały swoje doświadczenia wynikające z prowadzenia od kilku lat zajęć dydaktycznych z tej dziedziny.Skrypt jest przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz dyplomowych, rozpoczynających naukę komunikacji rynkowej na poziomie podstawowym, na wszystkich kierunkach studiów ekonomicznych, a szczególnie na kierunku "marketing i komunikacja rynkowa". Stanowi on uzupełnienie podręczników z zakresu komunikacji rynkowej i marketingowej, a w szczególności podręcznika pt. Komunikacja marketingowa. Modele, struktura, formy przekazu (2013) autorstwa Jana W. Wiktora. Opracowanie może być również wykorzystane jako materiał pomocniczy dla prowadzących zajęcia z tego zakresu, gdyż treści w nim zawarte mogą stanowić inspirację do przygotowania różnego typu warsztatów, ćwiczeń czy konwersatoriów z przedmiotów marketingowych, na przykład z podstaw komunikacji rynkowej, komunikacji marketingowej, reklamy, promocji, marketingu itp.W skrypcie przedstawiono podstawowe kategorie z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej), szeroko pojętego marketingu oraz zadania i testy. Mogą one być pomocne do przyswojenia wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, przygotowania się do ćwiczeń, a także sprawdzenia zakresu wiedzy. Należy zaznaczyć, że w podręczniku ograniczono się jedynie do podstawowych kategorii, koncentrując uwagę na zagadnieniach związanych z wybranymi obszarami komunikacji marketingowej, tj.: istocie i pojęciu oraz elementach i rodzajach komunikacji rynkowej (marketingowej), modelach komunikacji marketingowej, komunikacji interpersonalnej, masowej i hipermedialnej oraz badaniach marketingowych i planowaniu działań komunikacji marketingowej, uwzględniając wybrane instrumenty, środki i techniki (promotion mix).
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie 1. Podstawy komunikacji rynkowej przedsiębiorstwa 1.1. Definicje komunikacji rynkowej 1.2. Elementy procesu komunikacji rynkowej 1.3. Modele komunikacji rynkowej 1.4. Rodzaje komunikacji rynkowej Zadania Test uzupełnień zdań Test wyboru Literatura zalecana 2. Interpersonalna komunikacja rynkowa przedsiębiorstwa z otoczeniem 2.1. Komunikacja werbalna i niewerbalna 2.2. Autoprezentacja 2.3. Negocjacje 2.4. Promocja osobista Zadania Test uzupełnień zdań Test wyboru Literatura zalecana 3. Masowa komunikacja rynkowa przedsiębiorstwa z otoczeniem - wybraneinstrumenty promocji 3.1. System identyfikacji wizualnej firmy 3.2. Marka 3.3. Reklama 3.4. Public relations 3.5. Promocja sprzedaży 3.6. Merchandising Zadania Test uzupełnień zdań Test wyboru Literatura zalecana 4. System badań marketingowych na potrzeby komunikacji rynkowej 4.1. Badania marketingowe - najważniejsze pojęcia 4.2. Rodzaje badań marketingowych 4.3. Wybrane metody ilościowych badań marketingowych 4.4. Wybrane metody jakościowych badań marketingowych Zadania Test uzupełnień zdań Test wyboru Literatura zalecana 5. Nowe sposoby komunikacji rynkowej 5.1. Komunikacja rynkowa przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych 5.2. Product placement 5.3. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw Zadania Test uzupełnień zdań Test wyboru Literatura zalecana 6. Planowanie komunikacji marketingowej Zadania Test uzupełnień zdań Test wyboru Literatura zalecana Literatura Spis tabel Spis rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-7252-800-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.