Dodano produkt do koszyka

Promocja

KOMPLEMENTARNOŚĆ KONCEPCJI ZARZĄDZANIA I LOGISTYKI TOM I STRATEGIA I DYSTRYBUCJA W LOGISTYCE PRODUKCJI I USŁUG

KOMPLEMENTARNOŚĆ KONCEPCJI ZARZĄDZANIA I LOGISTYKI TOM I STRATEGIA I DYSTRYBUCJA W LOGISTYCE PRODUKCJI I USŁUG

red.nauk.MARTA KADŁUBEK

Wydawnictwo: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-63500-85-6

113 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014

Niniejsza monografia zawiera 11 artykułów prezentujących osiągnięcia w zakresie prowadzonych prac naukowych przez młodych adeptów nauki, będących członkami studenckich kół naukowych, doktorantami lub studentami pozostającymi we współpracy naukowo-badawczej z kadrą akademicką Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Jest zatem efektem zbiorowego wysiłku wielu osób, które zechciały podzielić się wynikami swoich rozważań teoretyczno-empirycznych w obszarze wielowątkowej problematyki podczas Seminarium Kół Naukowych pt. "Komplementarność koncepcji zarządzania i logistyki", zorganizowanego dnia 6 maja 2014 r. przez Instytut Logistyki i Zarządzania Międzynarodowego oraz Koło Naukowe LOGISTYK.

ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1Marta Kadłubek, Paula KochAnaliza logistyki dystrybucji w Przedsiębiorstwie XRozdział 2Joanna Krzywda, Rafał DolniakNajnowsze trendy w dystrybucji w branży fonograficznej w PolsceRozdział 3Anna Wiśniewska-Sałek, Anna Drożdżowska, Justyna StawickaSieciowość a obsługa klienta - konflikt interesów?Rozdział 4Wioletta Skibińska, Żaneta Olesiak, Mikołaj WawrzyńczakLogistyka jako koordynacja procesów w aspekcie zarządzania przedsiębiorstwemRozdział 5Iga Kott, Paula Biały, Aleksandra FijakStrategia zarządzania relacjami z klientami w przedsiębiorstwach logistycznychRozdział 6Aleksander Pabian, Katarzyna Zanter, Karolina JuraŚląski klaster logistyczny szansą rozwoju infrastruktury regionuRozdział 7Małgorzata Okręglicka, Katarzyna GągolaRynek nieruchomości magazynowych w PolsceRozdział 8Leszek Szczupak, Anna MikołajczykAlternatywne formy transportu miejskiegoRozdział 9Katarzyna Grondys, Magdalena SitkiewiczOcena realizacji przewozu ładunków niebezpiecznych w transporcie drogowym w PolsceRozdział 10Agnieszka Wróblewska-Kazakin, Paulina Szulc, Sylwia ŻalBezpieczeństwo transportu drogowego i rozwój sieci TEN-T w oparciu o Narodową Strategię Spójności w latach 2007-2013Rozdział 11Beata Ślusarczyk, Robert GolnikCentrum usług wspólnych w Polsce jako element dywersyfikacji strategii globalnej

Kod wydawnictwa: 978-83-63500-85-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.