INTUICJA W PODEJMOWANIU DECYZJI KIEROWNICZYCH
KAMILA MALEWSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU
Cena: 49.90 zł
44.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7417-974-4
337 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Zastosowanie w procesie badawczym szerokiego "wachlarza" metod, technik i narzędzi badawczych świadczy o bardzo dobrym warsztacie metodycznym autorki. Przeprowadzone na potrzeby pracy rozbudowane empiryczno-analityczne badania własne stanowią jej silną stronę. Wyniki badań pozwoliły wzbogacić istniejąca wiedzę w zakresie problematyki intuicji w zarządzaniu. Za najważniejsze osiągnięcia autorskie w pracy uznaję:1. Opracowanie konceptualnego modelu procesu podejmowania decyzji integrującego racjonalną analizę z intuicją [...]. takie podejście jest powszechnie postulowane, ale nowością jest próba pogłębionej i kompleksowej analizy takiego modelu decyzyjnego.2. Opracowanie profilu menedżera wykorzystującego intuicję w procesach decyzyjnych.
Z recenzji dr. hab. inż. Waldemara Jędrzejczyka, prof PCz
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie Rozdział 1. Ewolucja podejść do procesów podejmowania decyzji 1.1. Istota decyzji i procesu podejmowania decyzji 1.2. Klasyczne i współczesne modele procesów podejmowania decyzji 1.3. Sposoby doskonalenia procesów decyzyjnych w organizacji 1.4. Współczesne nurty w procesach podejmowania decyzji
Rozdział 2. Intuicja w procesach zarządzania współczesnymi organizacjami 2.1. Istota intuicji 2.2. Czynniki wzmacniające i ograniczające potencjał intuicyjny 2.3. Profil intuicyjnego menedżera 2.4. Metody i narzędzia pomiaru intuicji 2.5. Przegląd badań empirycznych dotyczących intuicji w obszarze zarządzania
Rozdział 3. Intuicja w procesach podejmowania decyzji 3.1. Charakterystyka racjonalnego procesu decyzyjnego 3.2. Charakterystyka intuicyjnego procesu decyzyjnego 3.3. Determinanty wykorzystania intuicji w procesach podejmowania decyzji 3.4. Konceptualny model procesu podejmowania decyzji integrujący intuicję i racjonalną analizę
Rozdział 4. Wykorzystanie intuicji w procesach podejmowania decyzji 4.1. Metodyka badań własnych 4.2. Badania pilotażowe - walidacja narzędzia badawczego 4.3. Charakterystyka próby badawczej - badania właściwe 4.4. Ocena poziomu wykorzystania intuicji w procesach podejmowania decyzji 4.5. Profil menedżera wykorzystującego intuicję w procesach podejmowania decyzji
Rozdział 5. Zastosowanie modelu procesu podejmowania decyzji integrującego intuicję i racjonalną analizę 5.1. Identyfikacja i ocena znaczenia determinant wykorzystania intuicji w procesach podejmowania decyzji 5.2. Empiryczny model procesu podejmowania decyzji integrujący intuicję i racjonalną analizę 5.3. Perspektywy wykorzystania intuicji w procesach podejmowania decyzji kierowniczych Zakończenie Załącznik nr 1 Załącznik nr 2
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-7417-974-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.