Dodano produkt do koszyka

Promocja

INTUICJA W PODEJMOWANIU DECYZJI KIEROWNICZYCH

INTUICJA W PODEJMOWANIU DECYZJI KIEROWNICZYCH

KAMILA MALEWSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-974-4

337 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

Zastosowanie w procesie badawczym szerokiego "wachlarza" metod, technik i narzędzi badawczych świadczy o bardzo dobrym warsztacie metodycznym autorki. Przeprowadzone na potrzeby pracy rozbudowane empiryczno-analityczne badania własne stanowią jej silną stronę. Wyniki badań pozwoliły wzbogacić istniejąca wiedzę w zakresie problematyki intuicji w zarządzaniu. Za najważniejsze osiągnięcia autorskie w pracy uznaję:1. Opracowanie konceptualnego modelu procesu podejmowania decyzji integrującego racjonalną analizę z intuicją [...]. takie podejście jest powszechnie postulowane, ale nowością jest próba pogłębionej i kompleksowej analizy takiego modelu decyzyjnego.2. Opracowanie profilu menedżera wykorzystującego intuicję w procesach decyzyjnych.

Z recenzji dr. hab. inż. Waldemara Jędrzejczyka, prof PCz

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie Rozdział 1. Ewolucja podejść do procesów podejmowania decyzji 1.1. Istota decyzji i procesu podejmowania decyzji 1.2. Klasyczne i współczesne modele procesów podejmowania decyzji 1.3. Sposoby doskonalenia procesów decyzyjnych w organizacji 1.4. Współczesne nurty w procesach podejmowania decyzji

Rozdział 2. Intuicja w procesach zarządzania współczesnymi organizacjami 2.1. Istota intuicji 2.2. Czynniki wzmacniające i ograniczające potencjał intuicyjny 2.3. Profil intuicyjnego menedżera 2.4. Metody i narzędzia pomiaru intuicji 2.5. Przegląd badań empirycznych dotyczących intuicji w obszarze zarządzania

Rozdział 3. Intuicja w procesach podejmowania decyzji 3.1. Charakterystyka racjonalnego procesu decyzyjnego 3.2. Charakterystyka intuicyjnego procesu decyzyjnego 3.3. Determinanty wykorzystania intuicji w procesach podejmowania decyzji 3.4. Konceptualny model procesu podejmowania decyzji integrujący intuicję i racjonalną analizę

Rozdział 4. Wykorzystanie intuicji w procesach podejmowania decyzji 4.1. Metodyka badań własnych 4.2. Badania pilotażowe - walidacja narzędzia badawczego 4.3. Charakterystyka próby badawczej - badania właściwe 4.4. Ocena poziomu wykorzystania intuicji w procesach podejmowania decyzji 4.5. Profil menedżera wykorzystującego intuicję w procesach podejmowania decyzji

Rozdział 5. Zastosowanie modelu procesu podejmowania decyzji integrującego intuicję i racjonalną analizę 5.1. Identyfikacja i ocena znaczenia determinant wykorzystania intuicji w procesach podejmowania decyzji 5.2. Empiryczny model procesu podejmowania decyzji integrujący intuicję i racjonalną analizę 5.3. Perspektywy wykorzystania intuicji w procesach podejmowania decyzji kierowniczych Zakończenie Załącznik nr 1 Załącznik nr 2

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-974-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl