Dodano produkt do koszyka

Promocja

INTERNETOWE PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI PRZEDSIĘBIORSTW

INTERNETOWE PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI PRZEDSIĘBIORSTW

MARIUSZ WOźNIAKOWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8220-504-6

162 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.
Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1
Proces komunikowania we współczesnym przedsiębiorstwie
1.1. Istota i zakres współczesnego public relations
1.2. Modele komunikowania masowego w realizacji działań z zakresu public relations
1.3. Otoczenie i odbiorcy działań public relations przedsiębiorstwa

Rozdział 2
Tradycyjne narzędzia internetowego public relations
2.1. Strona WWW - podstawowe narzędzie obecności firmy w Internecie
2.2. Pliki ciasteczkowe a personalizacja komunikatu
2.3. Rodzaje firmowych stron internetowych
2.4. Pressroom w roli platformy komunikacji z mediami
2.5. Newsletter - regularny kontakt z klientem
2.6. Sponsoring online - wsparcie działań wizerunkowych

Rozdział 3
Nowa era sieciowego public relations poprzez media społecznościowe
3.1. Geneza marketingu społecznościowego
3.2. Facebook - tworzenie masowej społeczności
3.3. YouTube - siła przekazu wideo
3.4. Instagram - komunikacja obrazkowa
3.5. LinkedIn - komunikacja społecznościowa dla profesjonalistów

Rozdział 4
Blogi i mikroblogi jako narzędzia komunikacji w public relations
4.1. Blog firmowy a firmowa strona internetowa
4.2. Blogi niezależnych blogerów w komunikacji marketingowej firm
4.3. Mikroblogi - krótkie komunikaty dla odbiorców

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-8220-504-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl