INTERNACJONALIZACJA A DOJRZAŁOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWACH
RADOSŁAW WOLNIAK

Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Cena: 59.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7880-579-3
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2018 |
|
![]() |
W monografii przedstawiono wyniki szerokich badań dotyczących relacji pomiędzy poziomem dojrzałości systemu zarządzania jakością w organizacji a jej zaangażowaniem w procesy internacjonalizacji.
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE Rodział 1. INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTWA -KONCEPCJE, METODY I MIARY 1.1. Istota procesów internacjonalizacji - definicje i podziały 1.2. Modele internacjonalizacji 1.3. Motywy internacjonalizacji 1.4. Formy internacjonalizacji przedsiębiorstw 1.5. Pomiar internacjonalizacji przedsiębiorstwa Rozdział 2. SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ, ICH DOSKONALENIE I POZIOM DOJRZAŁOŚCI 2.1. Teoretyczne podstawy zarządzania jakością 2.2. Podejście systemowe i systemy zarządzania jakością 2.3. Doskonalenie systemów zarządzania jakością 2.4. Ocena poziomu dojrzałości systemów zarządzania jakością 2.4.1. Model PN-EN ISO 9004 2.4.2. Model EFQM 2.4.3. Model oceny poziomu dojrzałości systemu zarządzania jakością według wymagań normy PN-ISO 10014 2.4.4. Modele dojrzałości procesowej Rozdział 3. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 3.1. Założenia, cele i hipotezy w prowadzonych badaniach 3.2. Konstrukcja narzędzia badawczego i stosowane oznaczenia 3.3. Wykorzystane metody analizy danych 3.4. Dobór próby i badania pilotażowe 3.5. Charakterystyka próby Rozdział 4. POZIOM INTERNACJONALIZACJI BADANYCH ORGANIZACJI 4.1. Stosowane formy umiędzynarodowienia 4.2. Zaangażowanie zasobów ludzkich w proces internacjonalizacji 4.3. Internacjonalizacja działalności eksportowej i importowej 4.4. Internacjonalizacja czynności marketingowych 4.5. Wskaźnik internacjonalizacji 4.6. Motywy internacjonalizacji badanych organizacji Rozdział 5. POZIOM DOJRZAŁOŚCI SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Normalizacja systemów zarządzania 5.2. Komponenty poziomu dojrzałości systemów zarządzania jakością 5.3. Poziom dojrzałości systemów zarządzania jakością w badanych organizacjach Rozdział 6. RELACJE MIĘDZY DOJRZAŁOŚCIĄ SYSTEMÓWZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ A INTERNACJONALIZACJĄPRZEDSIĘBIORSTW 6.1. Zależności między poziomem dojrzałości systemów zarządzania jakościąa wskaźnikami internacjonalizacji badanych organizacji 6.2. Implementacja certyfikowanych systemów zarządzania a internacjonalizacjaorganizacji 6.3. Analiza regresji wielorakiej 6.4. Poziom dojrzałości systemu zarządzania jakością a motywy internacjonalizacji6.5. Analiza skupień dla wskaźników internacjonalizacji i poziomu dojrzałościsystemu zarządzania jakością 6.6. Macierz relacji pomiędzy wskaźnikiem internacjonalizacji a poziomemdojrzałości systemu zarządzania jakością PODSUMOWANIE BIBLIOGRAFIA SPIS RYSUNKÓW SPIS TABLIC ZAŁĄCZNIK - KWESTIONARIUSZ ANKIETOWY Streszczenie
Kod wydawnictwa: 978-83-7880-579-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.