INTERKULTUROWOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, REFLEKSYJNOŚĆ W DYDAKTYCE JĘZYKÓW OBCYCH
red.nauk.EMILIA WĄSIKIEWICZ-FIRLEJ, red.nauk.ANNA SZCZEPANIAK-KOZAK, red.nauk.HADRIAN LANKIEWICZ
Wydawnictwo: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W PILE
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-62617-09-8
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2012 |
|
Niniejszy tom monograficzny Interkulturowość, kreatywność, refleksyjność w dydaktyce języków obcych pokazuje, że interkulturowość na stałe zagościła w dydaktyce języków obcych na różnych poziomach nauczania, a nie tylko na poziomie akademickim. Zawarte w tym tomie artykuły stanowią już dojrzałe spojrzenie teoretyków i praktyków, poparte bogatym doświadczeniem w zakresie dydaktyki i kontaktów międzynarodowych. Celem tej monografii, adresowanej do szerokiego grona badaczy i dydaktyków, jest przede wszystkim podzielenie się praktycznymi doświadczeniami i refleksjami dotyczącymi dydaktyki języków obcych oraz odniesienie się do najnowszych trendów w szeroko rozumianym językoznawstwie stosowanym, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień interkulturowości, kreatywności i refleksyjności.Na niniejszy tom składa się 15 artykułów. Ich autorzy, to przede wszystkim pracownicy naukowi i doktoranci uczelni polskich, filolodzy i językoznawcy.Z przyjemnością załączamy też artykuły autorów reprezentujących uczelnie zagraniczne - Uniwersytet Przyrody, Społeczeństwa i Człowieka w Dubnej (Rosja) i Uniwersytet Sułtana Qaboosa z Omanu.Ze względu na różnorodność reprezentowanych przez autorów podejść i doświadczeń, monografia została podzielona na trzy części:I.Kompetencja komunikacyjna i interkulturowa: rozważania teoretycznei metodyczneII.Kontakty interkulturowe w dydaktyce języków obcychIII.Kreatywność i refleksyjność w nauczaniu i uczeniu się języków obcych.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
I.KOMPETENCJA KOMUNIKACYJNA I INTERKULTUROWA: ROZWAŻANIA TEORETYCZNE I METODYCZNEPaweł WałowskiLITERATURA PIĘKNA JAKO MEDIUM SOCJOHISTORYCZNEJ KOMPETENCJI INTERKULTUROWEJ W NAUCZANIU JĘZYKA NIEMIECKIEGO. UWAGI I PROPOZYCJEMaciej MackiewiczBILDUNGSPOLITISCHE RICHTLINIEN UND EMPFEHLUNGEN ALS FORDERNDER FAKTOR FUR DEN INTERKULTURELL ORIENTIERTEN DaF-UNTERRICHTKatarzyna Kukowicz-ŻarskaKOMPETENCJA INTERKULTUROWA W PROCESIE NAUCZANIA JĘZYKA OBCEGO PROWADZONEGO METODĄ KOMUNIKACYJNĄ ORAZ METODAMI POKREWNYMIDonata WójcikWYBRANE PRZYKŁADY WPŁYWU KULTURY NA JĘZYK POLSKI I NIEMIECKI NA PŁASZCZYŹNIE SŁOWAAgata CzepikMETODYCZNE ASPEKTY NAUCZANIA JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO-TECHNICZNEGO NA WYDZIALE INŻYNIERII ŚRODOWISKAII.KONTAKTY INTERKULTUROWE W DYDAKTYCE JĘZYKÓW OBCYCHSylwia Adamczak-KrysztofowiczROLA PODRÓŻY STUDYJNYCH W PROCESIE ŚWIADOMEJ REFLEKSJI I RELATYWIZACJI STEREOTYPÓW: PROJEKT POLSKO-NIEMIECKIJoanna Andrzejewska-KwiatkowskaDIE POLENWAHRNEHMUNG DER DEUTSCHEN. EINE UMFRAGE UNTER DEUTSCHEN STUDIERENDENAdam SobekNAUCZANIE PIĄTEJ UMIEJĘTNOŚCI W DZIAŁANIU: PROJEKTY BADAWCZE STUDENTÓW KJO UAM-U I CARL VON OSSIETZKY UNIVERSITAT W OLDENBURGUIII.KREATYWNOŚĆ I REFLEKSYJNOŚĆ W NAUCZANIU I UCZENIU SIĘ JĘZYKÓW OBCYCHBeata Karpińska-MusiałKREATYWNOŚĆ WYNEGOCJOWANA W KSZTAŁCENIU JĘZYKOZNAWCZYM: ZDERZENIE PERSPEKTYW NAUCZYCIELA I STUDENTAMagdalena WitkowskaO REFLEKSYJNOŚCI NAUCZYCIELA JĘZYKA OBCEGO: WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGOHadrian LankiewiczINSTRUKCJE I DYSKURS KLASOWY JAKO WAŻNE ELEMENTY KOMUNIKACJI NA LEKCJI JĘZYKA OBCEGOMarta Książek-RógNEGOCJACJE JAKO SPOSÓB NA ROZWINIĘCIE KREATYWNOŚCI NAUCZYCIELAMaja HrehorowiczPROBLEM BASED LEARNING NA UNIWERSYTECIE SUŁTANA QABOOSA W OMANIEAugustyn SurdykPODSTAWY INŻYNIERII BEZPIECZEŃSTWA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCHNOTA O AUTORACH
Kod wydawnictwa: 978-83-62617-09-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.