Dodano produkt do koszyka

Promocja

INTELIGENTNY RAPORT BIZNESOWY (WEDŁUG KONCEPCJI CORE & MORE)

INTELIGENTNY RAPORT BIZNESOWY (WEDŁUG KONCEPCJI CORE & MORE)

GERTRUDA KRYSTYNA ŚWIDERSKA, MAŁGORZATA KRYSIK

Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Cena: 30.00 zł 27.00 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8030-342-3

112 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Wstęp

Celem opracowania jest przedstawienie nowej koncepcji raportowania biznesowego. Koncepcja Core & More jest próbą uporządkowania informacji finansowych i niefinansowych w sposób pozwalający na znalezienie danych interesujących szerokie grono odbiorców oraz tych szczegółowych interesujących węższe grono.Przyczyną podjęcia prac nad koncepcją Core & More były problemy ze zrozumieniem i właściwym interpretowaniem informacji zawartych w obecnie przygotowywanych raportach biznesowych. Stwierdzono, że zakres i treść poszczególnych elementów raportu nakładają się na siebie. Brakuje logicznej struktury i jasnych powiązań między nimi. Dotyczy to zarówno raportów rocznych, jak i raportów zintegrowanych.Opracowanie składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przedstawia ewolucję i stan aktualny raportowania biznesowego. W rozdziale drugim omówiono ideę inteligentnego raportowania. Sprowadza się ona do wyodrębnienia informacji podstawowych (Core) oraz informacji rozszerzonych (More) dostosowanych do potrzeb różnych interesariuszy. Stąd rozdział trzeci poświęcony celom stawianym przedsiębiorstwu przez interesariuszy oraz zakresowi informacji, których oczekują. W rozdziale czwartym podjęto próbę wskazania, jak mógłby wyglądać raport biznesowy według koncepcji Core & More. Dla zilustrowania tej propozycji wykorzystano skonsolidowany raport roczny za rok 2018 przygotowany przez spółkę akcyjną VRG. Przykładowy raport składa się z raportu podstawowego (Core) skierowanego do wszystkich zainteresowanych działalnością przedsiębiorstwa oraz wielu raportów rozszerzonych (More) skierowanych do poszczególnych grup interesariuszy spółki .

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I. Raport biznesowy - stan obecny i kierunki zmian1.1. Raport roczny jako podstawowe źródło informacji dla interesariuszy1.2. Elementy raportu rocznego1.3. Sprawozdanie finansowe jako element raportu rocznego - zakres prezentowanych informacji1.4. Sprawozdanie z działalności - o czym informuje?1.5. Sprawozdanie (oświadczenie) na temat informacji niefinansowych jako element raportu rocznego1.5.1. Skutki implementacji dyrektywy 2014/95/UE - praktyka w zakresie obowiązkowego raportowania niefinansowego w Polsce1.6. Raportowanie zintegrowane - analiza i ocena

Rozdział II. Raport biznesowy według koncepcji Core &More

Rozdział III. Interesariusze i ich oczekiwania

Rozdział IV. Raport roczny VRG SA według koncepcji Core & More4.1. O raporcie4.2. Raport podstawowy (Core)4.2.1. Informacje ogólne4.2.1.1. Nazwa, siedziba, przedmiot działalności4.2.1.2. Zarząd i Rada Nadzorcza4.2.1.3. Wybrane dane finansowe i podstawowe dane niefinansowe4.2.2. Model biznesu Spółki i Grupy Kapitałowej VRG, misja, wizja i strategia4.2.2.1. Proces tworzenia wartości w segmencie odzieżowym i jubilerskim4.2.2.2. Misja, wizja i strategia Grupy Kapitałowej4.2.3. Dokonania i perspektywy Spółki i Grupy Kapitałowej VRG4.2.3.1. Dokonania i perspektywy Spółki VRG SA prezentowane przez Prezesa Zarządu4.2.3.2. Informacje o realizacji celów finansowych Grupy Kapitałowej VRG w okresie sprawozdawczym oraz o sytuacji majątkowej i finansowej4.2.3.3. Opinia niezależnego biegłego rewidenta z badania rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego4.2.3.4. Kluczowe wskaźniki niefinansowe4.2.3.5. Planowane działania rozwojowe4.2.3.6. Główne obszary ryzyka4.3. Raport rozszerzony (More) - akcjonariusze i instytucje finansujące4.3.1. Kim są akcjonariusze i instytucje finansujące Grupę VRG?4.3.2. Dlaczego akcjonariusze i instytucje finansujące Grupę są tak ważni?4.3.3. Czego oczekują akcjonariusze i instytucje finansujące?4.3.4. W jaki sposób Grupa zaspokaja potrzeby akcjonariuszy i instytucji finansujących?4.3.5. Czy Grupa przestrzega zasad ładu korporacyjnego?4.3.6. Z jakim ryzykiem dla akcjonariuszy i instytucji finansujących wiąże się działalność Grupy?4.4. Raport rozszerzony (More) - klienci4.4.1. Kim są klienci Grupy VRG?4.4.2. Co i gdzie kupują klienci Grupy (zasięg i segmenty rynku)?4.4.3. Czego oczekują klienci Grupy?4.4.4. W jaki sposób Grupa zaspokaja potrzeby klientów?4.4.5. Czy Grupa szanuje prawa klientów?4.4.6. Czy i w jaki sposób Grupa planuje poszerzyć grono odbiorców swoich produktów?4.4.7. Z jakim ryzykiem dla klientów wiąże się działalność Grupy?4.5. Raport rozszerzony (More) - dostawcy4.5.1. Kim są dostawcy?4.5.2. Dlaczego dostawcy są tak ważni dla Grupy?4.5.3. Czego oczekują dostawcy?4.5.4. W jaki sposób Grupa zaspokaja potrzeby dostawców?4.5.5. Z jakim ryzykiem dla dostawców wiąże się działalność Grupy?4.6. Raport rozszerzony (More) - pracownicy4.6.1. Kim są pracownicy?4.6.2. Dlaczego pracownicy są tak ważni dla Grupy?4.6.3. Czego oczekują pracownicy?4.6.4. W jaki sposób Grupa zaspokaja potrzeby pracowników?4.6.5. Z jakim ryzykiem dla pracowników wiąże się działalność Grupy?4.7. Raport rozszerzony (More) - społeczność lokalna4.7.1. Kim jest społeczność lokalna?4.7.2. Dlaczego społeczność lokalna jest tak ważna dla Grupy?4.7.3. Jakie są oczekiwania społeczności lokalnej?4.7.4. W jaki sposób Grupa zaspokaja oczekiwania społeczności lokalnej?4.7.5. Czy VRG SA prowadzi politykę ochrony środowiska?4.8. Raport rozszerzony (More) - instytucje państwowe4.8.1. Jakie instytucje państwowe są interesariuszami Grupy?4.8.2. Czego oczekują od Grupy instytucje państwowe?4.8.3. W jaki sposób Grupa zaspokaja potrzeby instytucji?4.8.4. Czy w Grupie przestrzegane są przepisy BHP?4.8.5. Czy Grupa wprowadziła procedury mające na celu przeciwdziałanie korupcji i łapownictwu?4.8.6. Jakie inne zagrożenia mogą wystąpić w relacjach: instytucje państwowe - Grupa Kapitałowa4.9. Raport rozszerzony (More) - partnerzy biznesowi4.9.1. Kim są partnerzy biznesowi?4.9.2. Dlaczego partnerzy biznesowi są ważni dla Grupy?4.9.3. Czego oczekują partnerzy biznesowi od Grupy?4.9.4. W jaki sposób Grupa spełnia oczekiwania partnerów biznesowych?PodsumowanieBibliografiaWykaz rysunków i tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-8030-342-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl