Dodano produkt do koszyka

Promocja

INNOWACJE W MARKETINGU BANKÓW DETALICZNYCH

INNOWACJE W MARKETINGU BANKÓW DETALICZNYCH

MAŁGORZATA KIEŻEL

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7875-493-0
 
191 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
 

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w bankach detalicznych, szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji. Istotnym celem jest też zidentyfikowanie znaczenia klientów indywidualnych i innych podmiotów w innowacyjnych działaniach banków oraz określenie czynników stymulujących i ograniczających tę aktywność. Ważnym zadaniem w pracy jest również przedstawienie jej dominujących form realizowanych przez podmioty sektora bankowego. Studia literaturowe dowodzą istnienia luki w warstwie teoretycznej i empirycznej badań nad innowacjami w bankach detalicznych oraz odbiorem tych działań przez klientów docelowych. Brakuje kompleksowych publikacji i opracowań, w których zagadnienia innowacji realizowanej w bankach byłyby powiązane z postrzeganiem ich przez klientów indywidualnych i zakresem korzystania z nich. Podjęta problematyka jest rozbudowana i wielowątkowa - dotyczy innowacji w marketingu banków detalicznych oraz sposobu odbioru i zakresu korzystania z nich przez klientów indywidualnych. Zakres przedmiotowy pracy obejmuje innowacje w działalności banków detalicznych ze szczególnym uwzględnieniem sfery marketingu realizowanego przez te podmioty. Zakres podmiotowy obejmuje banki detaliczne działające na rynku polskim i ich klientów. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale zaprezentowano innowacje w sektorze banków detalicznych w świetle ujęć teoretycznych. Rozdział drugi poświęcono uwarunkowaniom zewnętrznym działalności innowacyjnej banków. W rozdziale trzecim zaprezentowano stan sektora bankowego w Polsce od strony podażowej oraz popytowej. Rozdział czwarty zawiera wyniki badań bezpośrednich przeprowadzonych wśród menedżerów banków detalicznych dotyczących ich działalności innowacyjnej oraz zachowań klientów indywidualnych wobec działalności innowacyjnej tych podmiotów. Dokonano tu też charakterystyki próby badawczej.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie Rozdział 1INNOWACJE W SEKTORZE BANKÓW DETALICZNYCH W ŚWIETLE UJĘĆ TEORETYCZNYCH 1.1. Istota innowacji w literaturze przedmiotu i korzyści, jakie niesie 1.2. Klasyfikacje innowacji w kontekście aktywności banków 1.3. Innowacje marketingowe w sektorze bankowym a klasyfikacja OECD 1.3.1. Innowacje technologiczne 1.3.2. Innowacje nietechnologiczne1.4. Modele procesu innowacyjnego we współczesnej gospodarce z uwzględnieniem specyfiki badanego sektora 1.4.1. Modele liniowe 1.4.2. Modele złożone Rozdział 2UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ BANKÓW DETALICZNYCH 2.1. Innowacyjność i klasyfikacja determinant działalności innowacyjnej 2.2. Warunki ekonomiczne dla funkcjonowania banków detalicznych2.3. Uwarunkowania regulacyjno-prawne dla podmiotówsektora bankowego 2.4. Informacja i wiedza jako determinanty tworzenia innowacjiw bankach2.5. Technologie w kontekście wprowadzania i dyfuzji innowacjiw bankach detalicznych2.6. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w kontekście innowacjibankowychRozdział 3SEKTOR BANKOWY W POLSCE I POPYT NA PRODUKTY BANKOWEWŚRÓD KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH 3.1. Struktura sektora bankowego i aktywa banków 3.2. Poziom ubankowienia Polaków 3.3. Popularność kart i form płatności wśród klientów indywidualnych 3.3.1. Karty płatnicze 3.3.2. Liczba użytkowników bankowości internetowej i mobilnej3.4. Poziom sprzedaży kredytów dla klientów indywidualnych Rozdział 4OPINIE MENEDŻERÓW BANKÓW DETALICZNYCHORAZ ZACHOWANIA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCHWOBEC INNOWACJI W BADANYM SEKTORZE4.1. Metodyka badań empirycznych wśród podmiotów sektora bankowościdetalicznej i charakterystyka respondentów 4.2. Analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych wśródmenedżerów banków 4.2.1. Innowacyjność sektora oraz źródła informacji w opiniimenedżerów badanych banków 4.2.2. Motywy i bariery wdrażania innowacji w badanych bankach 4.2.3. Determinanty skuteczności wdrażania innowacji w opiniimenedżerów badanych banków 4.2.4. Realizowany zakres współpracy oraz rodzaje innowacjiwdrażane przez badane banki 4.3. Korzystanie z oferty i innowacji banków detalicznych przez klientówindywidualnych 4.4. Innowacyjność banków detalicznych i opinie na jej temat wśródbadanych klientów4.5. Determinanty korzystania przez klientów z innowacji bankówdetalicznych 4.6. Porównanie zakresu korzystania z innowacji marketingowychprzez klientów indywidualnych z zakresem wdrożeń przez banki Zakończenie Załączniki Kwestionariusz ankietowy: Innowacje w marketingubanków detalicznych w opinii Kierownictwa banków Kwestionariusz ankietowy: Innowacje w marketingubanków detalicznych Bibliografia Spis rysunków Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-493-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl