Dodano produkt do koszyka

Promocja

INNOWACJE W DOBIE TECHNOLOGII IT OBSZARY KONCEPCJE NARZĘDZIA

INNOWACJE W DOBIE TECHNOLOGII IT OBSZARY KONCEPCJE NARZĘDZIA

red.nauk.ZBIGNIEW MALARA, red.nauk.MAŁGORZATA RUTKOWSKA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

Cena: 53.90 zł 48.51 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7493-135-9

327 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Na monografię składają się opracowania autorstwa pracowników czołowych szkół wyższych w Polsce i za granicą, którzy zajmują się szeroko rozumianym zarządzaniem innowacjami oraz współpracują z Katedrą Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Publikacja zawiera zarówno rozważania teoretyczne, jak analizy wyników badań dotyczące zarządzania innowacjami, a także powiązania innowacji z Przemysłem 4.0 oraz IT. Książka stanowi wkład w dyskusję merytoryczną nad znaczeniem promowania innowacji jako stymulanta rozwoju społeczno-gospodarczego każdego kraju, w tym Polski w kontekście wzmocnienia jej pozycji konkurencyjnej w świecie.

Niniejsza monografia jest skierowana do szerokiej grupy czytelników - zarówno do studentów i doktorantów, jak i menedżerów i specjalistów, którzy zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań innowacyjnych w swoich organizacjach.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Część I. Innowacje

Teoria złożoności a innowacyjność organizacji
Czesław Mesjasz

U źródeł innowacji. Doświadczenia Maxa Webera
Jerzy Tutaj, Anna Tutaj

Wynikające z innowacji zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego w społeczeństwie informacyjnym i gospodarce opartej na wiedzy oraz ich konsekwencje ekonomiczne
Stanisław Czają, Agnieszka Becla

Ekoinnowacje jako narzędzie zrównoważonego rozwoju
Małgorzata Rutkowska, Jolanta Pakulska

Innowacyjne narzędzia selekcji i ich oceny
Alicja Balcerak

Redefiniowanie innowacyjności przedsiębiorstwa wirtualnego w kierunku rozwiązywania problemów klienta
Kazimierz Perechuda

Innowacja w ocenie kondycji finansowej małych i średnich przedsiębiorstw
Arkadiusz Górski, Agnieszka Parkitna

Innowacyjne metody leczenia cukrzycy
Piotr Stanisław Szczęsny

Umowa licencyjna jako narzędzie transferu zasobów własności intelektualnej przedsiębiorstwa
Aldona Małgorzata Dereń

Część II. Innowacje a przemysł 4.0

Industry 4.0 a innowacje w organizacjach. Czy rozwiązania przemysłu 4.0 sprzyjają innowacyjności organizacyjnej?
Piotr Walentynowicz

Koncepcja przemysłu 4.0 jako źródło innowacyjnych przemian w przedsiębiorstwach przemysłowych - realia polskie
Waldemar Jędrzejczyk

Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw
Joanna Kott

Narzędzia IT pomocne w osiąganiu wyższej sprawności produkcji w przemyśle 4.0 Małgorzata Pol

Zastosowanie koncepcji przemysłu 4.0 w branży turystycznej
Elżbieta Nawrocka

Innowacyjne systemy pracy w okresie przemysłu 4.0
Zbigniew Malara, Maciej Jakub Malara

Rola szkół wyższych w kształceniu dla przemysłu 4.0. Studium przypadku
Jagoda Mrzygłocka-Chojnacka, Radosław Ryńca

Część III. Innowacje IT

Big data jako narzędzie wspierające strategiczny rozwój organizacji w Polsce
Aldona Małgorzata Dereń, Jan Skonieczny

Inwestycje przedsiębiorstw sektora MŚP w innowacyjne technologie w Polsce
Anna Maria Kamińska

Innowacje IT w bankach komercyjnych w Polsce
Rafał Miśko, Jerzy Pieronek

Innowacyjne modele biznesu determinowane technologią web. 2.0
Iwona Chomiak-Orsa, Krzysztof Hauke

Marnotrawstwo jako źródło nieefektywności w projektach IT i sposoby jego ograniczania
Piotr Sycz

Między zaawansowaną technologią a dobrostanem: algorytm harmonia
Jerzy Tutaj

Trendy marketingowe i wyzwania technologiczne transformacji cyfrowych
Maryna Chaikovska

Strategie marketingowe i procesy biznesowe w nowych warunkach gospodarczych
Olena Sadczenko, Natalia Tomczewska-Popowycz

Wpływ innowacji na wartość modelu firmy
Janusz Kroik, Adam Świda

Summaries

Kod wydawnictwa: 978-83-7493-135-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl