Dodano produkt do koszyka

Promocja

INNOWACJE A DOBROSTAN SPOŁECZEŃSTWA GOSPODARKI I PRZEDSIĘBIORSTW. PRÓBA POMIARU

INNOWACJE A DOBROSTAN SPOŁECZEŃSTWA GOSPODARKI I PRZEDSIĘBIORSTW. PRÓBA POMIARU

red.nauk.ZBIGNIEW MALARA, red.nauk.JERZY TUTAJ

Wydawnictwo: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

Cena: 46.90 zł 42.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7493-093-2

259 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

W monografii przedstawiono problematykę innowacji w ujęciu teoretycznym i praktycznym w odniesieniu do dobrostanu gospodarki, społeczeństwa i przedsiębiorstwa. Autorzy podjęli próbę pomiaru innowacji w różnorodnych obszarach, stosując dostępne narzędzia i metody, na bazie dostępnej literatury w Polsce i za granicą. Książka stanowi znaczący wkład w dyskusję nad rolą innowacji jako siły napędowej rozwoju społeczno-gospodarczego, która niewątpliwie wzmacnia pozycję konkurencyjną organizacji. Publikacja jest kontynuacją monografii, które od kilku lat wydaje Katedra Infrastruktury Zarządzania Politechniki Wrocławskiej w obszarze zarządzania i innowacji.Monografia jest skierowana do studentów i doktorantów, a także menedżerów i specjalistów zajmujących się generowaniem i wdrażaniem innowacji w swoich organizacjach i chcących poszerzyć swoje umiejętności przedsiębiorcze.

SPIS TREŚCI

Wstęp Innowacje - próba pomiaru Jerzy Tutaj Pomyślność jako miara efektywności organizacji twórczej Aldona Małgorzata Dereń, Jan Skonieczny Szablon pomiaru źródeł innowacyjności firm informatycznychz Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Politechniki Wrocławskiej Janusz Kroik, Adam ŚwidaZastosowanie analizy Bellingera w wyborze rozwiązania innowacyjnegoZbigniew Malara, Rafał Misko, Małgorzata PolKryteria oceny skuteczności nowoczesnych projektów marketingowych z obszaru ICTMaryna ChaikovskaInnowacje w medycynie - dokąd zmierza nauka? Piotr Stanisław SzczęsnyInnowacje w transporcie kolejowym Piotr WulgarisPomiar korzyści wynikający z geoinnowacjina przykładzie budowy modelu obiektu Piotr Drąg, Anna Maria Kamińska, Małgorzata Urszula NowakZastosowanie techniki Price Action jako innowacji w optymalizacjistrategii inwestycyjnej na rynku Forex Agnieszka Parkitna, Anna Maria Czarnecka, Aleksandra Maria RajskaZnaczenie innowacyjności dla efektywności przedsiębiorstw rodzinnychsektora MŚPAgnieszka Parkitna, Magdalena GadekMierzenie niemierzalnego - ocena efektywności innowacyjności organizacji pozarządowych Jagoda Mrzygłocka-ChojnackaSiła synergii w innowacjach otwartych Ryszard Borowiecki, Tomasz Kusio, Barbara Siuta-TokarskaStrategia zrównoważonego i trwałego rozwoju a rola uzdrowisk w jej realizacji (na przykładzie Dolnego Śląska)Stanisław CzajaRola przedsiębiorczości we wdrażaniu innowacji społecznych w regionach Maryna Karpickaja, Sviatlana Vitun, Anatoli BubienOdpowiedzialność biznesu za środowisko jako instrument kształtowania gospodarki marketingowej na Ukrainie Elene SadchenkoModel 3E a ekoinnowacje Anna Maria Kamińska, Małgorzata RutkowskaInnowacyjne narzędzia wspomagające partycypację społeczną Alicja BalcerakInnowacje społeczne w IST Anna Tutaj, Jerzy TutajRękojmia w nowych ustawowych rozwiązaniach reklamacyjnych Krzysztof Zymonik Summaries

Kod wydawnictwa: 978-83-7493-093-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl