Dodano produkt do koszyka

Promocja

INFORMACJE NIEFINANSOWE W SPRAWOZDAWCZOŚCI SPÓŁEK

INFORMACJE NIEFINANSOWE W SPRAWOZDAWCZOŚCI SPÓŁEK

JOANNA KRASODOMSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE

Cena: 79.90 zł 71.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7252-671-7
 
359 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014
 

Celem głównym pracy jest identyfikacja informacji niefinansowych i ustalenie ich znaczenia w sprawozdawczości spółek publicznych oraz opracowanie autorskiego modelu ich ujawniania w sprawozdaniach z działalności. W pracy sformułowano hipotezę główną, zgodnie z którą ewolucja sprawozdawczości przedsiębiorstw zmierza w kierunku szerszego uwzględniania informacji niefinansowych.ze Wstępu

SPIS TREŚCI

WstępRozdział 1TEORETYCZNE PODSTAWY UJAWNIANIA INFORMACJI NIEFINANSOWYCH1.1. Definicje informacji niefinansowych1.2. Przedmiot informacji niefinansowych i ich znaczenie dla interesariuszy1.3. Ujawnianie informacji niefinansowych w teoriach rachunkowościRozdział 2WYBRANE KONCEPCJE PREZENTACJI PRZEZ SPÓŁKI INFORMACJINIEFINANSOWYCH2.1. Informacje niefinansowe a pojęcia bliskoznaczne2.2. Sprawozdawczość opisowa i ujawnienia kontekstowe2.3. Komunikowanie wartości przedsiębiorstwa2.4. Rachunkowość społeczna a sprawozdawczość zintegrowanaRozdział 3UWARUNKOWANIA PRAWNE I WYTYCZNE UJAWNIANIA INFORMACJI NIEFINANSOWYCH W SPRAWOZDANIU Z DZIAŁALNOŚCI3.1. Miejsce sprawozdania z działalności w raporcie rocznym spółki3.2. Sprawozdania z działalności spółek w Stanach Zjednoczonychi Wielkiej Brytanii3.3. Wytyczne Rady Międzynarodowych Standardów Rachunkowości dotyczącesprawozdania z działalności3.4. Wymogi prawne publikacji sprawozdania z działalności w Polsce3.5. Proponowane zmiany w zakresie sporządzania sprawozdania z działalnościRozdział 4UJAWNIANIE INFORMACJI NIEFINANSOWYCH W RAPORTACHROCZNYCH4.1. Przegląd wyników badań dotyczących raportu rocznego jako źródłainformacji4.2. Metodyka badań własnych4.2.1. Cel badań, hipotezy badawcze oraz etapy badań4.2.2. Metoda badań4.2.3. Spółki objęte badaniem i okres badań4.2.4. Ograniczenia badania4.3. Analiza i ocena wyników badań4.3.1. Udział informacji niefinansowych w ogólnej objętości raportówrocznych4.3.2. Ilość i jakość informacji niefinansowych prezentowanychw sprawozdaniach z działalności4.4. Wnioski z przeprowadzonych badańRozdział 5OCENA PRZYDATNOŚCI INFORMACJI NIEFINANSOWYCH DLA ANALITYKÓW5.1. Prezentacja wybranych wyników badań dotyczących potrzeb informacyjnychużytkowników5.2. Metodyka badań własnych5.2.1. Cel badań, hipotezy badawcze oraz etapy badań5.2.2. Metoda badań i charakterystyka respondentów5.2.3. Ograniczenia badania5.3. Analiza i ocena wyników badań5.3.1. Częstotliwość korzystania z poszczególnych rodzajów informacjiniefinansowych5.3.2. Cechy informacji niefinansowych i ich pożądana objętość5.3.3. Sprawozdanie z działalności jako źródło informacji niefinansowych5.3.4. Działania zwiększające efektywność korzystania z informacjiniefinansowych5.4. Wnioski z przeprowadzonych badańRozdział 6MODELOWE UJĘCIE INFORMACJI NIEFINANSOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW6.1. Cel i przesłanki opracowania modelu oraz jego ogólne założenia6.2. Struktura modelu i jego elementy6.3. Cechy jakościowe prezentowanych informacji niefinansowych6.4. Procedura opracowywania informacji niefinansowych6.5. Korzyści i ograniczenia wykorzystania modeluZakończenieZałącznik 1. Ankieta. Informacje niefinansowe w opinii analitykówZałącznik 2. Tabele odpowiedzi respondentów na wybrane pytania w przekrojumetryczkowymLiteraturaSpis tabelSpis rysunkówStreszczenie w języku angielskimWykaz prac wydanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie w seriispecjalnej Zeszytów Naukowych: Monografie

Kod wydawnictwa: 978-83-7252-671-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl