IDENTYFIKACJA I DYFUZJA INNOWACYJNOŚCI W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
MARCIN CYWIŃSKI
Wydawnictwo: AKADEMIA IM. JAKUBA Z PARADYŻA
Cena: 38.90 zł
35.01 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-66703-03-2
131 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Głównym celem niniejszej publikacji jest próba identyfikacji form, zakresu i uwarunkowań działalności innowacyjnej, a szczególnie uwarunkowania współpracy przedsiębiorstw z ośrodkami naukowymi wraz ze zidentyfikowaniem barier i stymulatorów działalności innowacyjnej w oparciu o strukturę kapitału społecznego. Na podstawie doświadczenia naukowego autora tematyka została skupiona na dwóch zasadniczych założeniach: iż głównymi barierami w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw są trudności związane z jej finansowaniem oraz niewystarczające wykształcenie kadry zarządzającej, z punktu widzenia zarządzania zmianami.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Fundamenty tworzenia, wdrażania i dyfuzji innowacji
1.1. Pojęcie, źródła i rodzaje innowacji
1.2. Strategie innowacyjne na rynku
1.3. Formy i źródła finansowania działalności innowacyjnej
1.4. Determinanty i destymulanty wdrażania innowacji
1.5. Fundusze Europejskie i polskie instrumenty wspierania
innowacyjności
Rozdział 2. Uwarunkowania działalności innowacyjnej
2.1. Otwartość na współpracę organizacji
2.2. Determinanty i bariery współpracy przedsiębiorstw
2.3. Dyfuzja innowacji poprzez międzynarodowe umowy i kooperacje
Rozdział 3. Implementacja rozwiązań innowacyjnych w oparciu o inteligentne społeczeństwo
3.1. Idea społeczeństwa inteligentnego
3.2. Implementacja postaw proinnowacyjnych w społeczeństwie
opartym nawiedzy
3.3. Działalność innowacyjna jako nowy paradygmat
funkcjonowania rynku
3.4. Kluczowe podstawy modernizacji inteligentnego społeczeństwa
Rozdział 4. Komercjalizacja innowacji i praktyczne przykłady zastosowania
4.1. Narzędzia ochrony własności intelektualnej i prawnej
4.2. Praktyczne aspekty współpracy potencjalnych innowatorów
z ośrodkami instytucjonalnymi i organizacjami wsparcia biznesu
Podsumowanie
Kod wydawnictwa: 978-83-66703-03-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.