Dodano produkt do koszyka

Promocja

IDEA SMART CITY W MIASTACH ŚREDNIEJ WIELKOŚCI

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

IDEA SMART CITY W MIASTACH ŚREDNIEJ WIELKOŚCI

red.nauk.WŁODZIMIERZ JANUSZKIEWICZ, red.nauk.MARCIN CYWIŃSKI, red.nauk.MAŁGORZATA CHOJNACKA

Wydawnictwo: AKADEMIA IM. JAKUBA Z PARADYŻA

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-65466-74-7

106 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Książka prezentuje wyniki badań nad tematyką związaną z ideą smart (zarówno pierwotnych, jak i wtórnych), analiz eksperckich, rozważań konceptualnych oraz podejmuje próbę analizy pojęcia koncepcji smart city w rożnych aspektach życia człowieka. Pierwszym z nich jest zwrócenie uwagi na konieczność tworzenia klimatu dla działalności innowacyjnej, szczególnie w ujęciu logistycznym, i polityki transportowej, tak ważnej dla tworzenia efektywnego przepływu osób, towarów i informacji. Wobec narastającej specjalizacji współczesnych wymagań rynku wymuszono na uczestnikach życia społeczno-gospodarczego podejmowanie wszelkich wysiłków zorientowanych na rozwój. Potrzeba kreacji coraz to nowych rozwiązań dotyczy zarówno podmiotów gospodarczych, jak i instytucji kształtujących uwarunkowania bytu społecznego i funkcjonowania biznesu. Obszarem łączącym wysiłki wyżej określonych sfer jest inicjatywa smart city. Publikacja podejmuje problematykę inteligentnych miast w Polsce, przedstawiając i poddając ocenie wybrane aspekty ich rozwoju z uwzględnieniem ekonomiczno-społecznego tła działań. Ponadto publikacja poddaje analizie uwarunkowania polityki społeczno-gospodarczej Unii Europejskiej, kształtującej proces wdrażania rozwiązań smart city w Polsce.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Marcin Cywiński
Rola innowacji w rozwoju idei inteligentnego miasta

Ewa Chomać-Pierzecka
Inteligentne miasta - kapitał przyszłości

Marcin Cywiński
Koncepcja Internetu rzeczy (IoT) i idei Industry 4.0 w rozwoju
inteligentnego miasta

Małgorzata Chojnacka
Nowe technologie w kontekście doskonalenia obsługi pasażerów
publicznego transportu zbiorowego - wyniki badań oczekiwań
Pokolenia Y

Wojciech Lewicki, Wojciech Drożdż, Bogusław Stankiewicz
Dostępność do usług nawigacyjnych w transporcie drogowym
determinantem rozwoju idei smart city

Małgorzata Chojnacka
Technologie w kontekście doskonalenia obsługi pasażera komunikacji
miejskiej

Zakończenie

Kod wydawnictwa: 978-83-65466-74-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl