Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
IDEA SMART CITY W MIASTACH ŚREDNIEJ WIELKOŚCI
red.nauk.WŁODZIMIERZ JANUSZKIEWICZ, red.nauk.MARCIN CYWIŃSKI, red.nauk.MAŁGORZATA CHOJNACKA
Wydawnictwo: AKADEMIA IM. JAKUBA Z PARADYŻA
Cena: 34.90 zł
31.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-65466-74-7
106 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Książka prezentuje wyniki badań nad tematyką związaną z ideą smart (zarówno pierwotnych, jak i wtórnych), analiz eksperckich, rozważań konceptualnych oraz podejmuje próbę analizy pojęcia koncepcji smart city w rożnych aspektach życia człowieka. Pierwszym z nich jest zwrócenie uwagi na konieczność tworzenia klimatu dla działalności innowacyjnej, szczególnie w ujęciu logistycznym, i polityki transportowej, tak ważnej dla tworzenia efektywnego przepływu osób, towarów i informacji. Wobec narastającej specjalizacji współczesnych wymagań rynku wymuszono na uczestnikach życia społeczno-gospodarczego podejmowanie wszelkich wysiłków zorientowanych na rozwój. Potrzeba kreacji coraz to nowych rozwiązań dotyczy zarówno podmiotów gospodarczych, jak i instytucji kształtujących uwarunkowania bytu społecznego i funkcjonowania biznesu. Obszarem łączącym wysiłki wyżej określonych sfer jest inicjatywa smart city. Publikacja podejmuje problematykę inteligentnych miast w Polsce, przedstawiając i poddając ocenie wybrane aspekty ich rozwoju z uwzględnieniem ekonomiczno-społecznego tła działań. Ponadto publikacja poddaje analizie uwarunkowania polityki społeczno-gospodarczej Unii Europejskiej, kształtującej proces wdrażania rozwiązań smart city w Polsce.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Marcin Cywiński
Rola innowacji w rozwoju idei inteligentnego miasta
Ewa Chomać-Pierzecka
Inteligentne miasta - kapitał przyszłości
Marcin Cywiński
Koncepcja Internetu rzeczy (IoT) i idei Industry 4.0 w rozwoju
inteligentnego miasta
Małgorzata Chojnacka
Nowe technologie w kontekście doskonalenia obsługi pasażerów
publicznego transportu zbiorowego - wyniki badań oczekiwań
Pokolenia Y
Wojciech Lewicki, Wojciech Drożdż, Bogusław Stankiewicz
Dostępność do usług nawigacyjnych w transporcie drogowym
determinantem rozwoju idei smart city
Małgorzata Chojnacka
Technologie w kontekście doskonalenia obsługi pasażera komunikacji
miejskiej
Zakończenie
Kod wydawnictwa: 978-83-65466-74-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.