Dodano produkt do koszyka

Promocja

GROMADZENIE I ANALIZA DANYCH RYNKOWYCH W PRAKTYCE wyd.2

GROMADZENIE I ANALIZA DANYCH RYNKOWYCH W PRAKTYCE wyd.2

MICHAŁ MAKOWSKI

Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 60.00 zł 47.40 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8102-547-8

220 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

Rzeczywistość gospodarcza każdego dnia przynosi liczne dane, które w zależności od ludzkiej wrażliwości przekształcane są w informację, ułatwiającą podejmowanie decyzji. Nadal jednak w niewielkim stopniu istnieje umiejętność profesjonalnej analizy sytuacji rynkowej, chociaż zainteresowanie w tym zakresie się zwiększa. Najczęściej w sposób intuicyjny próbuje się określać zachodzące zjawiska rynkowe. To jednak niesie za sobą poważne ryzyko subiektywności oceny.

Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie klasycznego procesu zbierania danych rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu czy szerzej rynku, może stanowić cenną inspirację i praktyczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.

Korzystający z podręcznika Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, lecz również praktyczne umiejętności niezbedne w codziennym życiu zawodowym. Ze względu na specyfikę poruszanej problematyki, niniejsza publikacja dedykowana jest głównie dla:
- decydentów, którzy mogą dostrzec w licznych praktycznych przykładach cenne źródło wiedzy o możliwościach uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku;
- pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, bowiem może ich zainspirować i nakreślić im nowe, dotychczas nie realizowane jeszcze obszary analiz rynkowych;
- studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii, gdyż otrzymują oni kompendium wiedzy o praktycznym realizowaniu efektywnych i skutecznych badań - pomiarze, analizie i interpretacji zachodzących zjawisk rynkowych.

SPIS TRESCI

Wstęp

Rozdział 1
Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku
1.1. Istota, elementy i uwarunkowania rynku
1.2. Charakterystyka i znaczenie badania rynku
1.3. Etapy projektowania badania rynku
1.4. Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku

Rozdział 2
Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych
2.1. Zbieranie danych empirycznych
2.2. Wstępne opracowanie materiału empirycznego
2.3. Podstawowa analiza statystyczna danych
2.4. Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania

Rozdział 3
Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych
3.1. Analiza zjawisk rynkowych w czasie
3.2. Analiza związków przyczynowo-skutkowych
3.3. Analiza przestrzenna rynku
3.4. Analiza udziałów rynkowych
3.5. Analiza elastyczności popytu rynkowego
3.6. Analiza aktywności marketingowej
3.7. Analiza techniczna rynku giełdowego
3.8. Analiza niezależności i zależności statystycznej

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Spis przykładów

Kod wydawnictwa: 978-83-8102-547-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl