Dodano produkt do koszyka

Promocja

GOSPODARKA I PRZEDSIĘBIORSTWO NOWE TENDENCJE W ZARZĄDZANIU KSIĘGA JUBILEUSZOWA 1972-2002

GOSPODARKA I PRZEDSIĘBIORSTWO NOWE TENDENCJE W ZARZĄDZANIU KSIĘGA JUBILEUSZOWA 1972-2002

Wydawnictwo: WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA UW

Cena: 73.40 zł 66.06 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-89069-16-4

486 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2003

SPIS TREŚCI

Zamiast wstępu Część l. GospodarkaFinansowanie usługi powszechnej w telekomunikacji w świetle prawa Unii Europejskiej (Małgorzata Dąbrowska)Fundusze emerytalne na rynkach kapitałowych w Polsce w latach 2000 - 2001 (Marian Górski, Adam Słupczyński)Oszczędności w okresie transformacji (Alojzy Z. Nowak, Kazimierz Ryć)Zmiany w strukturze konsumpcji gospodarstw domowych w latach dziewięćdziesiątych (Ewa Krakowińska)Nowa rola państwa w polityce społeczno-gospodarczej (Zygmunt Podgórski, Mirosław Przygoda)Opcje i kontrakty terminowe jako instrumenty pochodne (Andrzej Powierza) Zasada równego traktowania nadawców radiowo-telewizyjnych w świetle wspólnotowego i polskiego prawa o pomocy publicznej (Tadeusz Skoczny)Polskie prawo gospodarcze publiczne oraz problemy integracyjne (Karol Sobczak)Polacy wobec Unii Europejskiej. Problematyka integracji europejskiej w badaniach i prognozach społecznych (Karolina Świrska)Dylemat malej gospodarki otwartej a wybory polskiej polityki kursowej (Grzegorz Tchorek)Analiza porównawcza rozwoju handlu elektronicznego w Polsce w latach 1999 i 2001 (Małgorzata Walkowska)Badanie powiązań giełd światowych za pomocą analizy współczynników korelacji stóp zwrotu (Mariola Zalewska)Analiza poziomu dochodów i wydatków gospodarstw domowych z osobami bezrobotnymi w latach 90. (Tomasz Zalega) Bancaasurance - szansą ożywienia rynku usług bankowych w Polsce u progu XXI wieku (Władysława Zborowska)Część 2. PrzedsiębiorstwoWirtualne studiowanie zarządzania czyli wydział e-zarządzania (Witold T. Bielecki)Zagadnienia analizy i projektowania witryn internetowych w działalności gospodarczej (Witold Chmielarz)Trzy oblicza organizacji wirtualnych (Jacek A. Dytwald)"Badanie zaangażowane" jako metoda szkolenia z zakresu etyki zawodowej dla pracowników administracji publicznej (Waldemar Grzywacz, Tomasz Ochinowski)Strategia marketingowa bazująca na lojalności nabywców (Grzegorz Karasiewicz) Zarządzanie informacją czyli rozważania nad tym czy powstała lub powstaje nowa szkoła w naukach organizacji i zarządzania? (Jerzy Kisielnicki)Etnografia jako metodologia badań organizacji (Monika Kostera)O metaforach inaczej (Stefan Kwiatkowski) Metafory konsultantów (Tomasz Ludwicki) Dominująca logika działania jako strategia firmy. Studium polskich przedsiębiorców (Krzysztof Obłój)Wykorzystanie metafory do diagnozy percepcji organizacji przez pracowników na przykładzie dwóch firm (Anna Pawłowska) Akcja i prawo indywidualnej kontroli a wykonywanie nadzoru w spółkach kapitałowych (Ewa Pietrusińska) Próba aplikacji modelu wyceny aktywów kapitałowych w warunkach polskich (Beata Pułaska-Turyna, Jan Rak)Opcje a wartość przedsiębiorstwa (Andrzej Rutkowski) Rynkowa ewolucja marek dystrybutorów na świecie i w Polsce (Monika Skórek)Bilans organizacji jedną z metod diagnostyki organizacyjnej (Mamisz Szatański)Zniekształcenie podatkowe w decyzjach przedsiębiorstw (Wiesław Szczęsny)Formułowanie i kontrola strategii tworzenia - wartości dla właścicieli (Piotr Szczepankowski)Przyszłość marketingu bezpośredniego w Polsce - wybrane wyniki badania opinii ekspertów (Mariusz Trojanowski)Współczesna rachunkowość organizacji gospodarczych: dyskusja pojęciowa (Beata Pułaska-Turyna, Jan Turyna)Procesowe podejście do zarządzania organizacją (Jerzy Wierzbinski)Identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa. Koncepcja systemu oraz jego elementy bazowe (Agnieszka Miczak)Inteligentne systemy uczące się jako inspiracja dla rozwoju organizacji (Jerzy Żyżyński)

Kod wydawnictwa: 83-89069-16-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl