Dodano produkt do koszyka

Promocja

FUNKCJONOWANIE SENIORÓW W PRZESTRZENI MEDIALNEJ. MIĘDZY IDEĄ A PRAKTYKĄ

FUNKCJONOWANIE SENIORÓW W PRZESTRZENI MEDIALNEJ. MIĘDZY IDEĄ A PRAKTYKĄ

MARTA WROŃSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET RZESZOWSKI

Cena: 36.90 zł 33.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7996-950-0

253 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Monografia wpisuje się w interdyscyplinarny kontekst badań nad współczesną, zdeterminowaną ciągłymi zmianami, jakością życia seniorów. Zainteresowanie badawcze Autorki ukierunkowane na obszar związany z różnymi aspektami obecności seniora w sieci, z uwzględnieniem perspektywy edukacji medialnej, wychodzi naprzeciw pilnym potrzebom organizowania różnych form dostępności do tego rodzaju edukacji. [...] Istotnym walorem opracowania jest to, że Autorka nie ogranicza się jedynie do edukacji medialnej sensu stricto, ale dostrzega jej znaczenie w szerszej - społecznej i indywidualnej - perspektywie życia codziennego seniorów. [...] Wrażliwość społeczna pozwala Autorce nie tylko dostrzegać problemy, ale też widzieć je w kontekście określonych warunków społeczno-kulturowych i potrzeb, w tym przypadku seniorów, co uważam za szczególną wartość opracowania. Odwoływanie się do licznych badań naukowych realizowanych przez innych autorów (polskich i zagranicznych) oraz do badań własnych w przedmiotowym zakresie stanowi bardzo dobry przykład łączenia w prowadzonych analizach teorii z praktyką i osobistym doświadczeniem pedagogicznym.

Z recenzji prof. dr hab. Ewy Syrek

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I. Jakość życia seniorów w Polsce
1.1. Osoba starsza - analiza kategorii
1.2. Stereotyp starości i jego komponenty
1.3. Uwarunkowania jakości życia osób starszych

Rozdział II. Starzenie się i starość w ekspansywnie zmieniającym się świecie
2.1. Historyczno-kulturowa perspektywa znaczenia starości
2.1.1. Historyczne konteksty starości
2.1.2. Kulturowe aspekty starości
2.2. Modele i koncepcje procesu starzenia się
2.3. Obszary aktywności seniorów

Rozdział III. Edukacja osób starszych
3.1. Uczenie się dorosłych poprzez doświadczenia
3.2. Instytucje wspomagające edukację seniorów
3.3. Pasja, profesjonalizm, kreatywność - elementem edukacji seniorów

Rozdział IV. Senior w przestrzeni medialnej
4.1. Przestrzeń medialna - elementy konstytutywne
4.2. Kompetencje kluczowe aktywnego seniora
4.3. Wirtualna złota jesień - seniorzy w sieci internetowej

Rozdział V. Funkcjonowanie seniorów w przestrzeni medialnej - badania własne
5.1. Edukacja medialna seniorów
5.2. Blogujący seniorzy
5.3. Seniorzy wobec nauczania zdalnego w dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2

Zakończenie

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-7996-950-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl