Dodano produkt do koszyka

Promocja

ENERGOCHŁONNOŚĆ POJAZDÓW Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM

ENERGOCHŁONNOŚĆ POJAZDÓW Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM

EWA SIEMIONEK

Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7947-500-1

134 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

 

W monografii przeanalizowano współczesną literaturę poświęconą zagadnieniom energochłonności pojazdów z napędem elektrycznym podczas ich eksploatacji. Przedstawiono nową metodę oceny energochłonności ruchu dla rzeczywistych warunków eksploatacji pojazdu z napędem elektrycznym. Zaprezentowano definicje dotyczące analizowanego zagadnienia. Przedstawiono metodykę i wyniki badań własnych dotyczących energochłonności dla wybranych typów pojazdu w warunkach ich eksploatacji. Opracowano model obliczeniowy umożliwiający przeprowadzenie symulacji energochłonności autobusów elektrycznych, trolejbusów dla testów SORT1, SORT2, SORT3 oraz wyznaczenie zasięgu autobusu elektrycznego dla założonych warunków eksploatacji. Doświadczalnie zweryfikowano oraz uzasadniono autorski model oceny energochłonności ruchu dla autobusu elektrycznego realizującego test jezdny według metody SORT2.

 

SPIS TREŚCI

STRESZCZENIE

WYKAZ WAŻNIEJSZYCH SKRÓTÓW I SYMBOLI

WPROWADZENIE

1. STAN WIEDZY
1.1. Elektryczne układy napędowe
1.2. Energochłonność ruchu
1.3. Bilans energetyczny
1.4. Metody oceny efektywności energetycznej pojazdu
1.4.1. Sprawność eksploatacyjna pojazdu
1.4.2. Przebiegowe zużycie energii
1.5. Metody identyfikacji warunków eksploatacji pojazdu
1.5.1. Profil prędkości pojazdu
1.5.2. Założona trasa przejazdu
1.5.3. Średnia prędkość jazdy
1.5.4. Moc dostarczona do kół napędowych
1.5.5. Energochłonność przebiegowa i jednostkowa
1.6. Podsumowanie stanu wiedzy

2. MODEL TEORETYCZNY ENERGOCHŁONOSCI RUCHU POJAZDU
2.1. Budowa oraz istota uproszczonego modelu matematycznego energochłonności autobusu elektrycznego
2.2. Model symulacyjny zmian energochłonności autobusu
2.3. Model symulacyjny energochłonności autobusu elektrycznego
dla zmiennego obciążenia
2.4. Symulacja zasięgu autobusu elektrycznego dla testów SORT
2.5. Algorytm realizujący obliczenia energochłonności oraz zasięgu autobusu w programie MATLAB Simulink
2.6. Model matematyczny energochłonności dla trzech faz ruchu
2.7. Algorytm realizujący obliczenia energochłonności trolejbusu
w programie MATLAB Simulink dla testów SORT
2.8. Model symulacyjny energochłonności trolejbusu
dla zmiennego obciążenia
2.9. Wyznaczenie energochłonności trolejbusów realizujących
test jezdny według normy PN-EN 1986-1:2001
2.10. Określenie wpływu kąta wzdłużnego pochylenia drogi
na energochłonność całkowitą, jednostkową oraz przebiegową
2.11. Podsumowanie modelu teoretycznego energochłonności ruchu

3. WERYFIKACJA DOŚWIADCZALNA MODELU TEORETYCZNEGO ENERGOCHŁONNOŚCI
3.1. Charakterystyka obiektów badań
3.2. Wyznaczenie charakterystyki średniej prędkości autobusu Ursus EkoVolt
3.3. Metodyka badań trolejbusu URSUS T7016
3.4. Metodyka badań trolejbusu Solaris Trollino 18M
3.5. Wyznaczenie energochłonności dla trolejbusów Solaris Trollino 12S,18M oraz autobusu elektrycznego E70110
3.6. Metodyka badań SORT
3.7. Podsumowanie

4. OPRACOWANIE WYNIKÓW BADAŃ

5. WNIOSKI KOŃCOWE

BIBLIOGRAFIA

Kod wydawnictwa: 978-83-7947-500-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl