EKONOMICZNE PROBLEMY TURYSTYKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI
Cena: 47.15 zł
29.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 1640-6818-439
357 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2006
WSTĘP
"Zeszyty "Naukowe" z serii "Ekonomiczne Problemy Turystyki" prezentują zagadnienia związane z działalnością sektora turystycznego. Ze względu na złożoność i różnorodność zagadnień wiążących się z turystyką, jej przyczynami i konsekwencjami, prowadzone badania mają charakter interdyscyplinarny. Odzwierciedleniem tego jest zróżnicowana problematyka prac zawartych w niniejszym numerze. Wśród zagadnień przeważają kwestie regionalnych uwarunkowań rozwoju i funkcjonowania turystyki. W zeszycie znajdują się również interesujące prace dotyczące funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych oraz obsługi ruchu turystycznego z uwzględnieniem usług ubezpieczeniowych i informacji.
SPIS TREŚCI
ANNA BERA - Asekuracyjna rola ubezpieczyciela na rynku turystycznym
JACEK BORZYSZKOWSKI - Funkcjonowanie zagranicznych ośrodków narodowych organizacji turystycznych
ANNA DOŁOWY- Targi jako forma promocji województwa zachodniopomorskiego
PIOTR GRYSZEL, MAJA JEDLIŃSKA - Możliwości współpracy transgranicznej w zakresie rozwoju turystyki na obszarze euro-regionu Neisse-Nisa-Nysa. Układ podmiotowy i funkcjonalny
MAŁGORZATA JANUSZEWSKA, RENATA PRZEOREK-SMYKA -
Identyfikacja rynków docelowych na potrzeby komunikacji
marketingowej biur podróży
MAŁGORZATA JANUSZEWSKA, RENATA PRZEOREK-SMYKA -
Ocena hoteli w Karpaczu na tle zmian zachodzących na rynku usług hotelarskich w Polsce
AGNIESZKA LEWANDOWSKA - Popyt na rynku turystyki uzdrowiskowej. Zagadnienia teoretyczne
JACEK ŁAWICKI - Partnering w usługach turystycznych jako instrument marketingu holistycznego
KATARZYNA MAJCHRZAK - Zachowania konsumpcyjne na rynku dóbr i usług turystycznych a cykl życia rodziny
TOMASZ MAŃKOWSKI - Rozwój internetowych biur podróży na przykładzie firmy Travelplanet
EUGENIUSZ MAZUR - Dysfunkcja ekologiczna turystyki
BEATA MEYER - Zmiany w wielkości i strukturze bazy noclegowej w gminie Rewal w latach 1988-2002
DAWID MILEWSKI - Strategie rozwoju turystyki jako instrument regionalnej i lokalnej polityki turystycznej
PIOTR NIEDZIELSKI, IRENEUSZ JAŹWIŃSKI - Innowacyjność jako czynnik rozwoju turystyki na obszarach słabiej rozwiniętych
AGNIESZKA NIEZGODA - Pojemność i chłonność turystyczna w rozwoju zrównoważonym obszarów recepcji turystycznej
KRYSTYNA OSADCZUK - Zróżnicowanie pod względem wykształcenia i miejsca zamieszkania kandydatów i studentów kierunku turystyka i rekreacja na Wydziale Nauk Przyrodniczych US
ALEKSANDER PANASIUK - Czynniki produkcji w gospodarce turystycznej
ADAM PAWLICZ - Obiekty fortyfikacyjne jako integralny element produktu turystycznego miasta
MARTA SIDORKIEWICZ - Kreowanie produktu turystyki biznesowej w Polsce
JAN SIKORA, ANNA JĘCZMYK - Przychody i wydatki gospodarstw agroturystycznych
DANIEL SZOSTAK - Outsourcing jako przejaw orientacji kosztowo-rynkowej na współczesnym rynku hotelarskim
ANNA TOKARZ - Promocja targowa produktu turystycznego
ROMUALD ZIÓŁKOWSKI - Ocena wykorzystania informacji w działalności przedsiębiorstw turystycznych w województwie podlaskim
MICHAŁ ŻEMŁA - Uwarunkowania rozwoju polskich ośrodków narciarskich
Kod wydawnictwa: 1640-6818-439
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.