Dodano produkt do koszyka

Promocja

EKONOMICZNE PROBLEMY TURYSTYKI

EKONOMICZNE PROBLEMY TURYSTYKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI

Cena: 47.15 zł 29.90 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 1640-6818-439

357 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2006

WSTĘP
"Zeszyty "Naukowe" z serii "Ekonomiczne Problemy Turystyki" prezentują zagadnienia związane z działalnością sektora turystycznego. Ze względu na złożoność i różnorodność zagadnień wiążących się z turystyką, jej przyczynami i konsekwencjami, prowadzone badania mają charakter interdyscyplinarny. Odzwierciedleniem tego jest zróżnicowana problematyka prac zawartych w niniejszym numerze. Wśród zagadnień przeważają kwestie regionalnych uwarunkowań rozwoju i funkcjonowania turystyki. W zeszycie znajdują się również interesujące prace dotyczące funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych oraz obsługi ruchu turystycznego z uwzględnieniem usług ubezpieczeniowych i informacji.

SPIS TREŚCI

ANNA BERA - Asekuracyjna rola ubezpieczyciela na rynku turystycznym
JACEK BORZYSZKOWSKI - Funkcjonowanie zagranicznych ośrodków narodowych organizacji turystycznych
ANNA DOŁOWY- Targi jako forma promocji województwa zachodniopomorskiego
PIOTR GRYSZEL, MAJA JEDLIŃSKA - Możliwości współpracy transgranicznej w zakresie rozwoju turystyki na obszarze euro-regionu Neisse-Nisa-Nysa. Układ podmiotowy i funkcjonalny
MAŁGORZATA JANUSZEWSKA, RENATA PRZEOREK-SMYKA -
Identyfikacja rynków docelowych na potrzeby komunikacji
marketingowej biur podróży
MAŁGORZATA JANUSZEWSKA, RENATA PRZEOREK-SMYKA -
Ocena hoteli w Karpaczu na tle zmian zachodzących na rynku usług hotelarskich w Polsce
AGNIESZKA LEWANDOWSKA - Popyt na rynku turystyki uzdrowiskowej. Zagadnienia teoretyczne
JACEK ŁAWICKI - Partnering w usługach turystycznych jako instrument marketingu holistycznego
KATARZYNA MAJCHRZAK - Zachowania konsumpcyjne na rynku dóbr i usług turystycznych a cykl życia rodziny
TOMASZ MAŃKOWSKI - Rozwój internetowych biur podróży na przykładzie firmy Travelplanet
EUGENIUSZ MAZUR - Dysfunkcja ekologiczna turystyki
BEATA MEYER - Zmiany w wielkości i strukturze bazy noclegowej w gminie Rewal w latach 1988-2002
DAWID MILEWSKI - Strategie rozwoju turystyki jako instrument regionalnej i lokalnej polityki turystycznej
PIOTR NIEDZIELSKI, IRENEUSZ JAŹWIŃSKI - Innowacyjność jako czynnik rozwoju turystyki na obszarach słabiej rozwiniętych
AGNIESZKA NIEZGODA - Pojemność i chłonność turystyczna w rozwoju zrównoważonym obszarów recepcji turystycznej
KRYSTYNA OSADCZUK - Zróżnicowanie pod względem wykształcenia i miejsca zamieszkania kandydatów i studentów kierunku turystyka i rekreacja na Wydziale Nauk Przyrodniczych US
ALEKSANDER PANASIUK - Czynniki produkcji w gospodarce turystycznej
ADAM PAWLICZ - Obiekty fortyfikacyjne jako integralny element produktu turystycznego miasta
MARTA SIDORKIEWICZ - Kreowanie produktu turystyki biznesowej w Polsce
JAN SIKORA, ANNA JĘCZMYK - Przychody i wydatki gospodarstw agroturystycznych
DANIEL SZOSTAK - Outsourcing jako przejaw orientacji kosztowo-rynkowej na współczesnym rynku hotelarskim
ANNA TOKARZ - Promocja targowa produktu turystycznego
ROMUALD ZIÓŁKOWSKI - Ocena wykorzystania informacji w działalności przedsiębiorstw turystycznych w województwie podlaskim
MICHAŁ ŻEMŁA - Uwarunkowania rozwoju polskich ośrodków narciarskich

Kod wydawnictwa: 1640-6818-439

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.