EFEKTYWNA KOMUNIKACJA BIZNESOWA W CHINACH - TEORIA TRZECH PYTAŃ
KATARZYNA MAZUR-KAJTA
Wydawnictwo: POLITECHNIKA OPOLSKA
Cena: 53.90 zł
48.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-66033-37-5
120 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Książka stanowi próbę syntetycznego omówienia problematyki związanej ze specyfiką zadawania pytań przez obcokrajowców w Chinach w celu uzyskania odpowiedzi zadawalającej, tj. zorientowanej na sprawę/przypadek pytającego. Autorka stara się podkreślić wagę wybranych elementów kultury chińskiej, których znajomość jest pomocna w prowadzeniu efektywnej komunikacji o charakterze biznesowym.
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Rola zadawania pytań w komunikacji o charakterze biznesowym
1.1. Wybrane modele komunikacji interpersonalnej
i społecznej
1.2. Rodzaje pytań w komunikacji o charakterze biznesowym
1.3. Specyfika zadawania pytań we współczesnym języku chińskim (mandaryńskim)
2. Teoria trzech pytań - przykłady
3. Badania nad sposobem prowadzenia dialogu ze stroną chińską - specyfiką zadawania pytań i udzielania odpowiedzi w Chinach
3.1. Charakterystyka grupy badawczej - respondentów
z University of International Business and Economics
3.2. Opinie studentów - Chińczyków
3.3. Opinie studentów - obcokrajowców
3.4. Opinie studentów - pytania wspólne
4. Aspekty kulturowe symboliki liczby trzy oraz specyfiki zadawania pytań i udzielania odpowiedzi w Chinach
4.1. Symbolika liczby trzy w kulturze chińskiej
4.2. Wybrane elementy kultury chińskiej mające wpływ na sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi przez Chińczyków
Wnioski
Literatura
Wykaz diagramów i fotografii
Kod wydawnictwa: 978-83-66033-37-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.