Dodano produkt do koszyka

Promocja

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA BIZNESOWA W CHINACH - TEORIA TRZECH PYTAŃ

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA BIZNESOWA W CHINACH - TEORIA TRZECH PYTAŃ

KATARZYNA MAZUR-KAJTA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA OPOLSKA

Cena: 53.90 zł 48.51 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-66033-37-5

120 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Książka stanowi próbę syntetycznego omówienia problematyki związanej ze specyfiką zadawania pytań przez obcokrajowców w Chinach w celu uzyskania odpowiedzi zadawalającej, tj. zorientowanej na sprawę/przypadek pytającego. Autorka stara się podkreślić wagę wybranych elementów kultury chińskiej, których znajomość jest pomocna w prowadzeniu efektywnej komunikacji o charakterze biznesowym.

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Rola zadawania pytań w komunikacji o charakterze biznesowym
1.1. Wybrane modele komunikacji interpersonalnej
i społecznej
1.2. Rodzaje pytań w komunikacji o charakterze biznesowym
1.3. Specyfika zadawania pytań we współczesnym języku chińskim (mandaryńskim)

2. Teoria trzech pytań - przykłady

3. Badania nad sposobem prowadzenia dialogu ze stroną chińską - specyfiką zadawania pytań i udzielania odpowiedzi w Chinach
3.1. Charakterystyka grupy badawczej - respondentów
z University of International Business and Economics
3.2. Opinie studentów - Chińczyków
3.3. Opinie studentów - obcokrajowców
3.4. Opinie studentów - pytania wspólne

4. Aspekty kulturowe symboliki liczby trzy oraz specyfiki zadawania pytań i udzielania odpowiedzi w Chinach
4.1. Symbolika liczby trzy w kulturze chińskiej
4.2. Wybrane elementy kultury chińskiej mające wpływ na sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi przez Chińczyków

Wnioski

Literatura

Wykaz diagramów i fotografii

Kod wydawnictwa: 978-83-66033-37-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl