Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
DZIECKO Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM. WYBRANE PROPOZYCJE WSPOMAGANIA ROZWOJU
DAMIAN MYŚLIŃSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI
Cena: 65.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7972-789-6
stron: 215
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2024
Niniejsza książka jest próbą poszukiwania możliwości wsparcia w procesie edukacyjno- -terapeutycznym dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Ma stanowić inspirację do refleksji nad procesem inkluzji edukacyjnej i społecznej jako możliwości wyrównywania szans wszystkim ludziom we współczesnym świecie – w tym dzieciom ze wspomnianym stopniem niepełnosprawności. Tytułowa analiza wybranych propozycji wspomagania rozwoju ma się stawać podpowiedzią w ukierunkowaniu działań pedagogów w edukacji i terapii inkluzyjnej – dostępnej i przystosowanej dla wszystkich zróżnicowanych odbiorców (w tym dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim).
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
1. Rozwój sensomotoryczno-poznawczy dziecka i jego rola w procesie uczenia się
1.1. Charakterystyka umiejętności sensomotorycznych
1.2. Deskrypcja elementarnych i złożonych procesów poznawczych
1.3. Trudności dziecka w kontekście procesu uczenia się
2. Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną – analiza problematyki w literaturze przedmiotu
2.1. Niepełnosprawność intelektualna – etiologia i klasyfikacje
2.2. Funkcjonowanie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
3. W poszukiwaniu skutecznego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
3.1. Rozwiązania metodyczne wspierające rozwój dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
3.2. Terapeutyczny wymiar twórczości dziecka
4. Muzykoterapia – wybrane podejścia, metody i techniki wspomagające kompleksowe oddziaływania w procesie edukacyjno-terapeutycznym
4.1. Wybrane modele i metody muzykoterapii
4.2. Wybrane elementy muzykoterapii neurologicznej jako inspiracja do ćwiczeń wspierających rozwój poznawczy i sensomotoryczny dziecka z niepełnosprawnością
5. Autorska propozycja oddziaływań terapeutycznych – aranżacje piosenek dziecięcych i młodzieżowych
Podsumowanie
Aneks
Bibliografia
Spis tabel i rysunków
Streszczenie
Summary
Kod wydawnictwa: 978-83-7972-789-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.