Dodano produkt do koszyka

Promocja

DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE RELACJAMI W KREACJI SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA

DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE RELACJAMI W KREACJI SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA

ANNA KWIECIEŃ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7875-424-4

240 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

Sformułowane cele warunkowały także układ monografii i konwencję przeprowadzanych w niej wywodów. W związku z tym treści zawarte w opracowaniu zostały ujęte w sześć zasadniczych rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończeniem. Omówienie genezy zarządzania relacjami w rozdziale pierwszym pozwala na zakotwiczenie wzorca badania w naukach o zarządzaniu. W rozdziale drugim przedstawiono i usystematyzowano kategorię sukcesu. Omówiono różne sposoby postrzegania sukcesu i wynikające z tego różne typy i jego determinanty. W rozdziale trzecim skoncentrowano uwagę wokół relacji. Rozdział czwarty koncentruje się na kategorii zaufania. W kolejnych punktach zdefiniowano zaufanie, zwracając uwagę na wielość pojęć stosowanych w tym zakresie. Rozdział piąty ma charakter koncepcyjny. Przeprowadzone studia literaturowe i wyprowadzone na ich podstawie wnioski posłużyły jako podstawa do opracowania teoretyczno-opisowego modelu dynamicznego zarządzania relacjami, co stanowiło cel główny niniejszej dysertacji. Treści przedstawione w poprzednich rozdziałach zawierały już rozpoznanie istoty relacji i uwarunkowań występujących na współczesnych rynkach, dlatego w rozdziale piątym podjęto próbę stworzenia koncepcji systemu dynamicznego zarządzania relacjami. Rozdział szósty prezentuje wyniki przeprowadzonych badań empirycznych dotyczących identyfikacji roli relacji w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa i przejawów zarządzania relacjami.

SPIS TREŚCI

Wstęp Rozdział 1WYŁANIANIE SIĘ TEORII ZARZĄDZANIA RELACJAMI1.1. Ewolucja metod zarządzania 1.2. Relacje jako nowoczesny paradygmat zarządzania 1.3. Zarządzanie relacjami a teoria chaosu Rozdział 2DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE A SUKCES PRZEDSIĘBIORSTWA2.1. Sukces współczesnych przedsiębiorstw2.1.1. Interpretacja sukcesu przedsiębiorstwa2.1.2. Czynniki sukcesu przedsiębiorstw2.2. Uwarunkowania sukcesu współczesnych przedsiębiorstw 2.2.1. Dynamika otoczenia a przedsiębiorstwo 2.2.2. Elastyczność jako cecha współczesnych przedsiębiorstw 2.3. Podejście procesowe i dynamiczne zarządzanie procesami biznesowymi 2.4. Zarządzanie dynamiczne 2.5. Kultura elastycznej organizacji Rozdział 3RELACJE MIĘDZYORGANIZACYJNE W OTOCZENIU 3.1. Istota relacji 3.1.1. Relacje a współpraca międzyorganizacyjna3.1.2. Intencje nawiązywania relacji3.1.3. Zdolności relacyjne - kluczowe kompetencje 3.1.4. Relacje a wartość przedsiębiorstwa 3.2. Zarządzanie relacjami 3.2.1. Metody zarządzania relacjami 3.2.2. Mapowanie interesariuszy jako narzędzie zarządzania relacjamiz interesariuszamiRozdział 4ZAUFANIE JAKO PODSTAWA TWORZENIA RELACJI4.1. Istota zaufania 4.1.1. Determinanty zaufania 4.1.2. Znaczenie zaufania 4.2. Płaszczyzny kreowania zaufania 4.2.1. Zaufanie wewnątrz przedsiębiorstwa 4.2.2. Zaufanie pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem4.2.3. Zaufanie pomiędzy organizacjami w otoczeniu 4.3. Zaufanie w kontekście ryzyka4.4. Zarządzanie zaufaniem 4.5. Kultura zaufania i jej determinantyRozdział 5KONCEPCJA DYNAMICZNEGO ZARZĄDZANIA RELACJAMI 5.1. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie przedsiębiorstwa 5.2. Przygotowanie do wdrożenia nowego modelu zarządzania 5.3. Koncepcja modelu dynamicznego zarządzania relacjamiRozdział 6DIAGNOZA ZARZĄDZANIA RELACJAMI W GRUPIE BADANYCHPOLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 6.1. Metodyka badań empirycznych 6.2. Operacjonalizacja pojęć 6.3. Opracowanie narzędzia badawczego 6.4. Charakterystyka próby badawczej 6.5. Diagnoza stanu zarządzania relacjami w badanej grupieprzedsiębiorstw - wyniki badań 6.6. Podsumowanie wyników badań Zakończenie Bibliografia Spis rysunków Spis tabel Spis wykresów Załącznik

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-424-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl