DYFUZJA WIEDZY W PRZEDSIĘBIORSTWIE SIECIOWYM WIZUALIZACJA I KOMPOZYCJA
KAZIMIERZ PERECHUDA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 34.90 zł
31.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7695-277-2
241 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
W książce analizowane są mechanizmy przekształcania się współczesnych przedsiębiorstw wsieciowe organizacje gospodarcze. Oznaczało konieczność totalnej reorientacji dotychczasowej działalności gospodarczej w celu wprowadzenia nowego, sieciowego modelu biznesu, w którym:
- zmieniają się istota i treść faz cyklu życia organizacji,
- zmienia się krańcowo cykl życia produktu,
- w odmienny sposób rozumie się wartości dostarczane kooperantom i klientom,
- przewagę konkurencyjną uzyskuje się przez budowę własnych, oryginalnych kompetencji kluczowych,
- przyrosty wiedzy mają charakter cyrkulacyjny, spiralny, asymetryczny i skokowy,
- zachodzi potrzeba odrzucenia elementów i instrumentów klasycznego marketingu
i stosowania zamiast nich postmodernistycznych technik kreowania długofalowych więzi z klientami wewnętrznymi (kooperantami) oraz zewnętrznymi.
Książka stanowi dla teoretyków nauk o organizacji i zarządzaniu oraz dla menedżerów i pracowników wiedzy niekonwencjonalne kompendium informacji o zarządzaniu wiedzą w przedsiębiorstwie sieciowym oraz o stosowanych w nim metodach. Adresowana jest również do studentów uczelni ekonomiczno-menedżerskich, zwłaszcza realizujących program na specjalności zarządzanie informacją i wiedzą.
Kod wydawnictwa: 978-83-7695-277-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.