DOBRE PRAKTYKI W NAUCZANIU NA STUDIACH PRAWNICZYCH
ed.nauk.JOANNA KRUCZALAK-JANKOWSKA, red.nauk.MAAŁGORZATA BALWICKA-SZCZYRBA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI
Cena: 42.90 zł
38.61 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8206-260-1
267 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
Monografia pt. Dobre praktyki w nauczaniu na studiach prawniczych pod redakcją Małgorzaty Balwickiej-Szczyrby i Joanny Kruczalak-Jankowskiej to niezwykle wartościowa pozycja, która w kompleksowy sposób przedstawia metody, tradycyjne i nowoczesne, jakimi może się posłużyć każdy nauczyciel akademicki na studiach prawniczych. (...) Będzie więc ona stanowić podstawowe narzędzie dla nauczycieli akademickich na studiach prawniczych i może znacząco przyczynić się do poprawy jakości kształcenia studentów. Jest bowiem opracowaniem, poruszającym szeroki wachlarz tematów istotnych dla skutecznego i mądrego nauczania prawa".
Z recenzji prof. Moniki Namysłowskiej
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Małgorzata Balwicka-Szczyrba,
Joanna Kruczalak-Jankowska
Przedmowa.
Docendo discimus
Wojciech Zalewski
CZĘŚĆ I
ROZWAŻANIA O DYDAKTYCE NA STUDIACH PRAWNICZYCH
Notatki o uniwersyteckich studiach prawniczych
Kamil Zeidler
Wykład w czasach powszechnego dostępu do informacji i opinii
Anna Machnikowska
Przerwana lekcja muzyki" - o związku pomiędzy efektywnością wykładu uniwersyteckiego a jego rytmem
Marcin Michalak
By zaszedł proces uczenia. Prowadzenie studenckich dzienników
Maciej Wojciechowski
O motywacji w procesie nauczania
Olga Śniadach
O kazusach inaczej
Bartosz Szolc-Nartowski
Refleksje na temat roli historii prawa w edukacji prawniczej
Michał Gałędek
Terminologia łacińska w edukacji współczesnego prawnika:
retoryczny ozdobnik czy warsztatowa konieczność?
Jerzy Zajadło
Rola paremii łacińskich w nauczaniu prawa
Beata J. Kowalczyk
Kilka uwag o problemach interdyscyplinarności
w warsztacie i dydaktyce badacza prawa rzymskiego
Jacek Wiewiorowski
Pomiędzy książkami a prawem karnym,
czyli o wykorzystaniu literatury w dydaktyce nauk penalnych
Tomasz Snarski
CZĘŚĆ II
METODY I NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NA STUDIACH PRAWNICZYCH
Metodyka pisania pracy dyplomowej
Mariusz Bogusz
Metoda kazusowa
Dominika Mróz-Szarmach
Tutoring akademicki
Małgorzata Balwicka-Szczyrba
Esej tutorski
Joanna Kruczalak-Jankowska
Praca w bibliotece nad tekstem naukowym
Anna Sylwestrzak
Negocjacje w kształceniu prawnika
Tomasz Widłak
Debata oksfordzka
Marcin Michał Wiszowaty
Symulacja rozprawy w kontekście dydaktyki
na studiach prawniczych
Maciej Fingas
Moot court
Kaja Zaleska-Korziuk, Maciej Zejda
Glosa jako narzędzie dydaktyczne
Bartłomiej Gliniecki
Opinia prawna jako narzędzie dydaktyczne
Grzegorz Sikorski
Sporządzanie pism procesowych
Marta Flis-Świeczkowska
Wejściówka - mechanizm i cel stosowania
Jakub Szmit
Nauczanie poprzez uczestnictwo
Anna Podolska
Nauczanie zdalne
Damian Cyman, Edward Juchniewicz
E-learning na studiach prawniczych w praktyce
Łukasz Karczyński
O autorach
Kod wydawnictwa: 978-83-8206-260-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.