Dodano produkt do koszyka

Promocja

DOBRE PRAKTYKI W NAUCZANIU NA STUDIACH PRAWNICZYCH

DOBRE PRAKTYKI W NAUCZANIU NA STUDIACH PRAWNICZYCH

ed.nauk.JOANNA KRUCZALAK-JANKOWSKA, red.nauk.MAAŁGORZATA BALWICKA-SZCZYRBA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI

Cena: 42.90 zł 38.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8206-260-1

267 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Monografia pt. Dobre praktyki w nauczaniu na studiach prawniczych pod redakcją Małgorzaty Balwickiej-Szczyrby i Joanny Kruczalak-Jankowskiej to niezwykle wartościowa pozycja, która w kompleksowy sposób przedstawia metody, tradycyjne i nowoczesne, jakimi może się posłużyć każdy nauczyciel akademicki na studiach prawniczych. (...) Będzie więc ona stanowić podstawowe narzędzie dla nauczycieli akademickich na studiach prawniczych i może znacząco przyczynić się do poprawy jakości kształcenia studentów. Jest bowiem opracowaniem, poruszającym szeroki wachlarz tematów istotnych dla skutecznego i mądrego nauczania prawa".

Z recenzji prof. Moniki Namysłowskiej

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie
Małgorzata Balwicka-Szczyrba,
Joanna Kruczalak-Jankowska

Przedmowa.
Docendo discimus
Wojciech Zalewski

CZĘŚĆ I
ROZWAŻANIA O DYDAKTYCE NA STUDIACH PRAWNICZYCH

Notatki o uniwersyteckich studiach prawniczych
Kamil Zeidler

Wykład w czasach powszechnego dostępu do informacji i opinii
Anna Machnikowska

Przerwana lekcja muzyki" - o związku pomiędzy efektywnością wykładu uniwersyteckiego a jego rytmem
Marcin Michalak

By zaszedł proces uczenia. Prowadzenie studenckich dzienników
Maciej Wojciechowski

O motywacji w procesie nauczania
Olga Śniadach

O kazusach inaczej
Bartosz Szolc-Nartowski

Refleksje na temat roli historii prawa w edukacji prawniczej
Michał Gałędek

Terminologia łacińska w edukacji współczesnego prawnika:
retoryczny ozdobnik czy warsztatowa konieczność?
Jerzy Zajadło

Rola paremii łacińskich w nauczaniu prawa
Beata J. Kowalczyk

Kilka uwag o problemach interdyscyplinarności
w warsztacie i dydaktyce badacza prawa rzymskiego
Jacek Wiewiorowski

Pomiędzy książkami a prawem karnym,
czyli o wykorzystaniu literatury w dydaktyce nauk penalnych
Tomasz Snarski

CZĘŚĆ II
METODY I NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NA STUDIACH PRAWNICZYCH

Metodyka pisania pracy dyplomowej
Mariusz Bogusz

Metoda kazusowa
Dominika Mróz-Szarmach

Tutoring akademicki
Małgorzata Balwicka-Szczyrba

Esej tutorski
Joanna Kruczalak-Jankowska

Praca w bibliotece nad tekstem naukowym
Anna Sylwestrzak

Negocjacje w kształceniu prawnika
Tomasz Widłak

Debata oksfordzka
Marcin Michał Wiszowaty

Symulacja rozprawy w kontekście dydaktyki
na studiach prawniczych
Maciej Fingas

Moot court
Kaja Zaleska-Korziuk, Maciej Zejda

Glosa jako narzędzie dydaktyczne
Bartłomiej Gliniecki

Opinia prawna jako narzędzie dydaktyczne
Grzegorz Sikorski

Sporządzanie pism procesowych
Marta Flis-Świeczkowska

Wejściówka - mechanizm i cel stosowania
Jakub Szmit

Nauczanie poprzez uczestnictwo
Anna Podolska

Nauczanie zdalne
Damian Cyman, Edward Juchniewicz

E-learning na studiach prawniczych w praktyce
Łukasz Karczyński

O autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-8206-260-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl