Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
DIGITAL BUSINESS I E-COMMERCE MANAGEMENT STRATEGIA REALIZACJA PRAKTYKA
DAVE CHAFFEY
Wydawnictwo: PWN
Cena: 159.90 zł
134.32 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-01-18361-5
oprawa: miękka Rok wydania: 2016 |
|
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?
"Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka" to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.
Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także:
- ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
- wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
- rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
- case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym - od studentów po menedżerów. Dzięki "Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka" zrozumiesz zasady.
SPIS TREŚCI
Skrócony spis treści
Przedmowa
Objaśnienia
Informacja o autorze
Podziękowania wydawcy
Część 1. Wprowadzenie
1. Biznes cyfrowy i e-handel - wprowadzenie
2. E-handel - analiza rynku
3. Zarządzanie infrastrukturą biznesu cyfrowego
4. Środowisko elektroniczna
Część 2. Strategia i zastosowania
5. Strategia biznesu cyfrowego
6. Zarządzanie łańcuchem dostaw
7. E-zaopatrzenie
8. Marketing cyfrowy
9. Zarządzanie relacjami z klientami
Część 3. Wdrażanie
10. Zarządzanie zmianą
11. Analiza i projektowanie
12. Wdrażanie i optymalizacja usług z zakresu biznesu cyfrowego
Słownik pojęć
Kod wydawnictwa: 978-83-01-18361-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.