Dodano produkt do koszyka

Promocja

DETERMINANTY ZARZĄDZANIA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO W SEKTORZE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

DETERMINANTY ZARZĄDZANIA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO W SEKTORZE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

MAGDALENA KAŹMIERCZAK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-924-9

279 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017

Monografia zawiera rozważania o czynnikach determinujących wdrażanie, stosowanie koncepcji społecznej odpowiedzialności w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Zamierzeniem Autorski było zidentyfikowanie i ukazanie istotnych czynników uwzględniania/honorowania aspektów społecznej odpowiedzialności w zarządzaniu organizacjami w sektorze PMMŚ, wybranych do badań.Fragment z recenzji prof. dr hab. Krystyny Lisieckiej z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

SPIS TREŚCI

Wstęp

I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw
1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej
odpowiedzialności biznesu
2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu
2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku
akademickim
2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje
międzynarodowe
3. Modele społecznej odpowiedzialności

II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ
1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ
2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ
3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym
3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności
3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście
"wielorakich aktorów"
3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR

III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie
odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze
1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne
w PMMŚ
1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie
odpowiedzialne
1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie
odpowiedzialne
2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na
świecie
3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ

IV. Metodyka badań empirycznych
1. Cel oraz zakres badań empirycznych
2. Charakterystyka badania przygotowawczego
3. Charakterystyka badania właściwego
4. Przetwarzanie i analiza danych
5. Charakterystyka badanej zbiorowości

V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne
w badanych przedsiębiorstwach
1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach
1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez
PMMŚ
1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych
przedsiębiorstwach
1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze
przedsiębiorstw
2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według
badanych przedsiębiorstw
2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie
społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw
2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących
zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych
przedsiębiorstw
3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie
odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ
4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na
zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami
5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi
systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR
6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach

VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze
PMMŚ
1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ
2. Wnioski z przeprowadzonych badań
3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie
odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze

Zakończenie

Załączniki
Kwestionariusz ankietowy
Statystyki opisowe

Literatura

Spis rysunków, tabel i wykresów

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-924-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl