CONTROLLING W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
red.nauk.TADEUSZ KAMIŃSKI
Wydawnictwo: AKADEMIA FINANSÓW I BIZNESU VISTULA
Cena: 57.90 zł
52.11 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-87444-59-4
274 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
Controlling najczęściej traktowany jest jako narzędzie sterowania procesami realizowanymi w organizacji, co sprowadza się w efekcie do sterowania całą organizacją. Przyjmuje się najczęściej, że: "Controlling oznacza w istocie system sterowania organizacją, zorientowany na wynik i realizowany poprzez planowanie, kontrolę i kierowanie (przeprowadzanie działań korygujących). Jest więc ponadfunkcyjnym instrumentem zarządzania, który powinien wspierać kadrę kierowniczą przy podejmowaniu decyzji i tworzenia mechanizmów skutecznego sterowania, pozwalających na osiąganie wysokiej efektywności zarządzania".
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie1. Controlling w systemie podejmowania skutecznych decyzjiTadeusz Kamiński2. Controlling w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwamiAnna Maria Wiśniewska3. Zastosowanie controllingu operacyjnego w przedsiębiorstwachKrystyna Mościbrodzka4. Controlling w systemie zarządzania bezpieczeństwem informacjiJowita Sobczak5. Controlling w zarządzaniu projektamiStanisław Gasik6. Implementacja controllingu w zarządzaniu szkołą wyższąOlga Charucka7. Controlling w systemie rachunkowości finansowejJoanna Antczak8. Controlling w systemie zarządzania logistykąTomasz Kochański9. Controlling finansowy w przedsiębiorstwach turystycznychKrystyna Żelazna, Hanna Górska-Warsewicz10. Zarządzanie przez cele jako metoda controllingupersonalnego w ujęciu procesowymMagdalena Kaczkowska-Serafińska11. Zadania controllingu w zarządzaniu produkcjąBarbara Karlikowska
Kod wydawnictwa: 978-83-87444-59-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.