Dodano produkt do koszyka

Promocja

CONTROLLING DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH. POJĘCIA, NARZĘDZIA, ETAPY

CONTROLLING DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH. POJĘCIA, NARZĘDZIA, ETAPY

WOJCIECH GRZEGORCZYK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

Cena: 54.90 zł 46.67 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8331-229-3

130 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023

 

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.

W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego - jego uwarunkowań, funkcji, barier stosowania, narzędzi i etapów, a także zaprezentowano niezbędne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania.

 

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Controlling - pojęcie i instrumenty
1.1. Kontrola działalności marketingowej - pojęcie, rodzaje i etapy
1.2. Pojęcie controllingu - jego funkcje i uwarunkowania
1.2.1. Uwarunkowania stosowania controllingu
1.2.2. Uwarunkowania zewnętrzne controllingu
1.3. Controlling marketingowy - istota, ograniczenia i etapy
1.4. System informacji marketingowej jako warunek stosowania controllingu marketingowego
1.5. Zakres przedmiotowy controllingu marketingowego
1.6. Audyt jako narzędzie controllingu
1.7. Audyt marketingowy - pojęcie, ewolucja i zakres przedmiotowy

Rozdział 2. Analizy controllingowe w marketingu
2.1. Analiza sytuacji rynkowej i popytu
2.2. Analiza nabywców
2.3. Analiza konkurencji
2.4. Analiza controllingowa personelu przedsiębiorstwa
2.5. Analiza controllingowa sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
2.6. Analiza controllingowa działań marketingowych
2.6.1. Analiza controllingowa polityki produktu i sprzedaży
2.6.2. Analiza controllingowa cen i polityki cenowej
2.6.3. Analiza controllingowa polityki dystrybucji
2.6.4. Analiza controllingowa polityki promocji
2.7. Analiza controllingowa efektywności działań marketingowych
2.8. Budżet działań marketingowych i jego procedury
2.9. Ustalanie nakładów na działania marketingowe
2.10. Prognozowanie sprzedaży jako czynnik budżetu działań marketingowych
2.11. E-controlling marketingowy i stosowane wskaźniki

Podsumowanie

Załącznik. Studia przypadków

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-8331-229-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.