Dodano produkt do koszyka

Promocja

BIZNESPLAN JAK GO BUDOWAĆ I ANALIZOWAĆ wyd.6

BIZNESPLAN JAK GO BUDOWAĆ I ANALIZOWAĆ wyd.6

KRZYSZTOF OPOLSKI, KRZYSZTOF WAŚNIEWSKI

Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 45.00 zł 35.55 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8102-441-9

158 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Niniejszy podręcznik jest odpowiedzią na coraz powszechniejszą potrzebę stosunkowo szybkiego i sprawnego przygotowania biznes planów na potrzeby różnego typu wniosków o dofinansowanie: od propozycji biznesowych dla funduszy typu venture capital, poprzez kredyty bankowe, aż po dotacje.
My, autorzy tej książki, mając za sobą wieloletnie doświadczenie w zakresie prywatnej przedsiębiorczości, analiz ekonomicznych i planowania biznesowego, ograniczyliśmy do minimum teoretyczny wykład i staraliśmy się wykorzystać w jak największym stopniu praktyczne przykłady konkretnych przedsiębiorstw. Nie rezygnujemy jednak całkowicie z oprawy teoretycznej i staramy się zapoznać Czytelnika z wynikami najnowszych badań nad przedsiębiorczością jako zjawiskiem społecznym.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Rozdział 1
Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać

Rozdział 2
Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem

Rozdział 3
Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu
3.1. Prognozowanie sprzedaży na podstawie analizy rynku i konkurencji
3.2. Analiza i prognoza cen na potrzeby biznes planu
3.3. Krótki przewodnik po badaniach rynku

Rozdział 4
Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń
4.1. Asy Przestworzy sp. z o.o. - prezentacja przypadku
4.2. Identyfikacja obszarów ryzyka biznesowego na przykładzie firmy Asy Przestworzy
4.3. Wariantowe scenariusze w obszarach ryzyka
4.4. Ryzyko finansowe związane z kapitałem obrotowym

Rozdział 5
Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu
5.1. Zdyskontowana wartość strumienia gotówki jako kryterium wyceny wartości firmy oraz czynniki kształtujące tę wartość. Analiza przypadku firmy Barwy Orientu
5.2. Zdyskontowana wartość strumienia wypłat jako uniwersalna metoda oceny rozwiązań biznesowych - analiza przypadku Supra Computers

Rozdział 6
Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich

Rozdział 7
Horeca Machines sp. z o.o. - pełna analiza przypadku planowania biznesowego
7.1. Punkt wyjścia, czyli: co zamierzamy robić?
7.2. Otoczenie rynkowe i jego analiza
7.3. Plan sprzedaży i jego konsekwencje
7.4. "Dopinanie" rachunku wyników i bilansu

Bibliografia

 

Kod wydawnictwa: 978-83-8102-441-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl