Dodano produkt do koszyka

Promocja

BEHAWIORALIZM W TEORII I PRAKTYCE ZARZĄDZANIA SPOŁECZNY WYMIAR ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI

BEHAWIORALIZM W TEORII I PRAKTYCE ZARZĄDZANIA SPOŁECZNY WYMIAR ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI

red.nauk.PAWEŁ KOBIS, red.nauk.ROBERT KUCĘBA, red.nauk.WALDEMAR JĘDRZEJCZYK

Wydawnictwo: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-65179-59-3


186 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

W wyniku stale zwiększającej się złożoności i zmienności świata zarządzanie staje się bardziej skomplikowane. Coraz więcej problemów w zakresie zarządzania ma charakter interdyscyplinarny. Radzenie sobie z takimi problemami wymaga wiedzy z więcej niż jednej dyscypliny naukowej. W następstwie nieustannie ewoluują również nauki o zarządzaniu. Powstają nowe teorie wyjaśniające i pozwalające lepiej zrozumieć określoną rzeczywistość.Obecnie najszybciej rozwijają się koncepcje zarządzania połączone z nurtem behawioralnym, w których uwidaczniają się różne wpływy psychologiczne i socjologiczne. Czynniki, które w największym stopniu determinują zachowania pracowników w organizacjach, w większości mają charakter pozaekonomiczny. W ramach tego nurtu można wyróżnić m.in. ekonomię psychologiczną, makroekonomię behawioralną, ekonomię ewolucyjną, neuroekonomię, finanse behawioralne oraz ekonomię eksperymentalną.Niniejsza monografia, w której główna uwaga została skoncentrowana na społecznym wymiarze zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, bardzo dobrze wpisuje się w problematykę behawioralizmu w zarządzaniu. Składa się z piętnastu rozdziałów, które zostały podzielone na trzy zasadnicze części tematyczne.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie Część ISieci relacji społecznych w organizacjachFelicjan BylokKulturowe uwarunkowania zachowań pracowników w przedsiębiorstwach Sebastian SkolikZachowania i kształtowanie się struktur organizacyjnych w perspektywie koewolucji biologiczno-kulturowej Katarzyna KukowskaSieci relacji społecznych w organizacjach w perspektywie psychologii ewolucyjnej Grzegorz ChmielarzMedia społecznościowe w tworzeniu wartości organizacji Część IIRozwój i doskonalenie potencjału pracowniczegoArtur Wrzalik, Rafał Niedbał, Adam SokołowskiHierarchiczny model decyzyjny w procesie wyboru systemu rekrutacji i selekcji personelu Anna MichalikRozmowa kwalifikacyjna w procesie rekrutacji Ola Zygoń, Robert UlewiczWykorzystanie matrycy kompetencji w przedsiębiorstwie w branży budowlanej Katarzyna KaczanWykorzystanie potencjału własnego pracowników jako narzędzie konkurencji organizacji Agnieszka SynowiecSpołeczna odpowiedzialność biznesu - CSRCzęść IIITransfer i dyfuzja wiedzy w organizacjachSandra Matysik, Waldemar JędrzejczykModele zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie Robert Kucęba, Edyta Kulej-Dudek, Wojciech TurekRola współczesnego menedżera sportu w wymiarach zarządzania wiedzą Sylwia RaźniakKomunikacja interpersonalna w zarządzaniu organizacjamiMichał Mazur, Waldemar JędrzejczykSytuacja pracowników instytucji artystycznych po wprowadzeniu zmian emerytalnych Roman OlejnikZastosowanie dyskretnej metryki topologicznej w analizie zarządzania kadrami w postaci cech respondentów Kamila Francik, Mariusz PudłoSposoby identyfikacji ryzyka w przedsiębiorstwie

Kod wydawnictwa: 978-83-65179-59-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl