Dodano produkt do koszyka

Promocja

BADANIA RYNKOWE

BADANIA RYNKOWE

red.nauk.KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 28.30 zł 25.47 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 1899-3192-80

116 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009

Ze względu na wzrost znaczenia nowej technologii w działaniach przedsiębiorstw opracowywane są coraz doskonalsze systemy informatyczne - odpowiadające ich oczekiwaniom. W artykule, autorstwa M. Leszczyńskiej, dokonana została analiza powielarnych systemów informatycznych rozpatrywanych w ujęciu marketingowym.W prezentowanym zbiorze zamieszczono także studium przypadku oparte na materiałach LG Electronics Wrocław, dotyczące realizacji na polskim rynku japońskiej strategii kaizen. Oprócz koncepcji i założeń tej strategii przedstawiono wyniki badań, obrazujące opinie pracowników przedsiębiorstwa na temat założeń tej strategii oraz ich oceny stopnia realizacji stawianych celów (S. Dzięcielska).Ostatni artykuł niniejszego zeszytu, autorstwa A. Nahajowskiej, został poświęcony problematyce metodologii badania jakości kształcenia w szkołach wyższych. Redaktor naukowy Krystyna Mazurek-ŁopacińskaSPIS TREŚCIZe względu na wzrost znaczenia nowej technologii w działaniach przedsiębiorstw opracowywane są coraz doskonalsze systemy informatyczne - odpowiadające ich oczekiwaniom. W artykule, autorstwa M. Leszczyńskiej, dokonana została analiza powielarnych systemów informatycznych rozpatrywanych w ujęciu marketingowym.W prezentowanym zbiorze zamieszczono także studium przypadku oparte na materiałach LG Electronics Wrocław, dotyczące realizacji na polskim rynku japońskiej strategii kaizen. Oprócz koncepcji i założeń tej strategii przedstawiono wyniki badań, obrazujące opinie pracowników przedsiębiorstwa na temat założeń tej strategii oraz ich oceny stopnia realizacji stawianych celów (S. Dzięcielska).Ostatni artykuł niniejszego zeszytu, autorstwa A. Nahajowskiej, został poświęcony problematyce metodologii badania jakości kształcenia w szkołach wyższych. Redaktor naukowy Krystyna Mazurek-Łopacińska

Kod wydawnictwa: 1899-3192-80

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl