BADANIA RYNKOWE
red.nauk.KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 28.30 zł
25.47 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 1899-3192-80
116 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
Ze względu na wzrost znaczenia nowej technologii w działaniach przedsiębiorstw opracowywane są coraz doskonalsze systemy informatyczne - odpowiadające ich oczekiwaniom. W artykule, autorstwa M. Leszczyńskiej, dokonana została analiza powielarnych systemów informatycznych rozpatrywanych w ujęciu marketingowym.W prezentowanym zbiorze zamieszczono także studium przypadku oparte na materiałach LG Electronics Wrocław, dotyczące realizacji na polskim rynku japońskiej strategii kaizen. Oprócz koncepcji i założeń tej strategii przedstawiono wyniki badań, obrazujące opinie pracowników przedsiębiorstwa na temat założeń tej strategii oraz ich oceny stopnia realizacji stawianych celów (S. Dzięcielska).Ostatni artykuł niniejszego zeszytu, autorstwa A. Nahajowskiej, został poświęcony problematyce metodologii badania jakości kształcenia w szkołach wyższych. Redaktor naukowy Krystyna Mazurek-ŁopacińskaSPIS TREŚCIZe względu na wzrost znaczenia nowej technologii w działaniach przedsiębiorstw opracowywane są coraz doskonalsze systemy informatyczne - odpowiadające ich oczekiwaniom. W artykule, autorstwa M. Leszczyńskiej, dokonana została analiza powielarnych systemów informatycznych rozpatrywanych w ujęciu marketingowym.W prezentowanym zbiorze zamieszczono także studium przypadku oparte na materiałach LG Electronics Wrocław, dotyczące realizacji na polskim rynku japońskiej strategii kaizen. Oprócz koncepcji i założeń tej strategii przedstawiono wyniki badań, obrazujące opinie pracowników przedsiębiorstwa na temat założeń tej strategii oraz ich oceny stopnia realizacji stawianych celów (S. Dzięcielska).Ostatni artykuł niniejszego zeszytu, autorstwa A. Nahajowskiej, został poświęcony problematyce metodologii badania jakości kształcenia w szkołach wyższych. Redaktor naukowy Krystyna Mazurek-Łopacińska
Kod wydawnictwa: 1899-3192-80
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.