Dodano produkt do koszyka

Promocja

BADANIA MARKETINGOWE W GOSPODARCE CYFROWEJ

BADANIA MARKETINGOWE W GOSPODARCE CYFROWEJ

MAGDALENA SOBOCIŃSKA, KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA

Producent: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 45.90 zł 41.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 22.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 25.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7695-838-5
 
314 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
 

Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Zarządzanie wiedzą marketingową w dobie rozwoju społeczeństwa sieci i gospodarki cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska)

2. Znaczenie big data w analizie danych marketingowych - obszary, strategie analityczne, perspektywy (Mariusz Łapczyński)

3. Perspektywy wykorzystania sztucznych sieci neuronowych w modelowaniu procesów powstawania satysfakcji klienta (Marcin Gąsior)

4. Narzędzia wykorzystywane w analizie zachowań e-konsumentów (Bogdan Gregor, Emilian Gwiaździński)

5. Google Analytics w analizie efektywności content marketingu w przedsiębiorstwie (Ryszard Żabiński)

6. Obszary badań i zastosowania inteligentnych technologii w handlu detalicznym (Ireneusz P. Rutkowski)

7. Innowacje w badaniach zachowań klientów w przestrzeni wewnątrzsklepowej (Barbara Kucharska)

8. Wpływ muzyki na percepcję wzrokową leków przeciwbólowych (Bartłomiej Pierański, Mikołaj Naskręt)

9. Zastosowanie ankiety internetowej w diagnozie postaw srebrnych konsumentów na przykładzie rynku usług bankowych (Ewa Frąckiewicz, Rafał Iwański)

10. Postawy ludzi starszych wobec przestrzeni wirtualnej (Magdalena Olejniczak, Tomasz Olejniczak)

11. Zaufanie, zaangażowanie, wiarygodność - konsumencka perspektywa badań internetowych (Robert Nowacki)

12. Satysfakcja klienta a lojalność i jej pomiar drogą elektroniczną - praktyka rynkowa (Tomasz Czuba, Anna Sperska)

13. Możliwości i ograniczenia prowadzenia wywiadów pogłębionych w przestrzeni realnej i wirtualnej (Paweł Chlipała)

14. Wirtualne dyskusje w badaniach jakościowych - dylematy sięgania po Bulletin Board Discussion (BBD) (Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka)

15. Badania społeczności internetowych z wykorzystaniem wirtualnych wywiadów zogniskowanych (OFGI) Anna Irena Szymańska)

16. Obserwacja uczestnicząca w badaniach internetowych dotyczących wirtualnych społeczności lokalnych (Monika Płaziak)

17. Możliwości i wykorzystanie chatbotów w komunikacji firm z klientami (Grzegorz Szymański)

18. Wykorzystanie osoby influencera w działalności marketingowej przedsiębiorstw (Łukasz Skowron, Anna Wójcik)

19. Internet jako platforma współtworzenia wartości w turystyce w relacji C2C (Jolanta Mirek)

20. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez pokolenie Y podczas zakupów produktów turystycznych (Julia Wojciechowska-Solis)

21. Pomiar uzależnienia młodych konsumentów od Internetu (Robert Wolny)

22. Użytkownik Internetu w obszarze informacji o zdrowiu - typologia postaw według modelu TAM (Magdalena Soboń)

Zakończenie

Summary

Kod producenta: 978-83-7695-838-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.