Dodano produkt do koszyka

Promocja

BADANIA MARKETINGOWE SKUTECZNOŚĆ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM

BADANIA MARKETINGOWE SKUTECZNOŚĆ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM

RED.KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-025-9

Seria: PRACE NAUKOWE UEWROCŁAW 252 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010

 

Obszary badawcze rozpatrywane przez autorów wynikają z procedury formułowania strategii marketingowej i są związane z segmentacją rynku (rozpatrywaną w aspektach metodycznym i organizacyjnym) oraz metodami badania służącymi stosowaniu instrumentów marketingowych. Przedmiotem analizy są badania wykorzystywane w rozwoju produktów, w logistyce marketingowej, ocenie jakości usług, pomiarze efektów komunikacji marketingowej oraz lojalności i satysfakcji klientów.
Autorzy podkreślają znaczenie i wykorzystanie badań dotyczących postaw i zachowań konsumenckich, preferencji przejawianych na poszczególnych rynkach, a także ryzyka w decyzjach nabywczych.
Przedstawione rozważania i analizy oparto na przykładach różnych rynków branżowych - bazowano nic tylko na takich podmiotach, jak przedsiębiorstwa i banki, ale również na jednostkach samorządu terytorialnego oraz innych organizacjach.
Prezentowany zbiór artykułów jest przeznaczony dla menedżerów, pracowników naukowych oraz słuchaczy różnych form studiów z zakresu zarządzania i marketingu.

 

SPIS TREŚCI

Wstęp

Józef Garczarczyk, Marek Mocek: Badania marketingowe i prognozowanie w zarządzaniu firmą- ekspansja ezy regres?

Eugeniusz Śmiłowski, Wykorzystanie badań marketingowych przez podmioty gospodarcze w Polsce

Anna Maria Nikodemska-Wołowik: Badania przedsiębiorstw rodzinnych - dylematy metodologiczne i aplikacyjne

Andrzej Bajdak: Wybór podmiotu badania a wiarygodność informacji o preferencjach nabywców instytucjonalnych

Danuta Babińska: Ocena wykorzystania wyników badań marketingowych w przedsiębiorstwach województwa śląskiego

Zygmunt Waśkowski: Zastosowanie metody emńronmental scanning w procesie budowy pozycji rynkowej klubu sportowego

Grzegorz Karasiewicz, Jan Wykrytowicz: Scgmentacja rynku - bariery metodyczne i organizacyjne

Dariusz Dąbrowski: Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów

Anna Wiktorowska-Jasik: Znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu logistycznym przedsiębiorstw sektora TSL

Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński: Zastosowanie badań eksperymentalnych do oceny efektów komunikacji marketingowej (w świetle analizy zawartości publikowanych wyników badań)

Teresa Zabińska: Badania postaw mieszkańców jako podstawa strategii promocji regionów zróżnicowanych kulturowo na przykładzie województwa śląskiego

Magdalena Daszkiewicz: Wybrane problemy badań wizerunku miast

Robert Skikiewicz: Wpływ reklamy na postawy i zachowania klientów banków w świetle wyników badań

Anna Dąbrowska, Arkadiusz Wódkowski: Znaczenie badania jakości usług za pomocą metody "tajemniczy klient"

Zbigniew Spyra, Paweł Piotrowski: Możliwości aplikacji koncepcji badawczej Mystery Shopping na rynku turystycznym

Łukasz Skowron: Wykorzystanie modelu EPSI w badaniach lojalności klienta usług bankowych w wybranych krajach Unii Europejskiej

Edyta Rudawska, Jolanta Witek, Ewa Frąckiewicz: Metodyka pomiaru satysfakcji klienta w kontekście podnoszenia funkcjonalnej jakości usług na przykładzie jednostek samorządu terytorialnego

Izabela Kowalik: Gromadzenie informacji marketingowych w polskich jednostkach samorządu lokalnego. Wyniki badań empirycznych

Hanna Hali: Satysfakcja studenta jako przedmiot badań marketingowych

Katarzyna Bilińska-Reformat: Relacje przedsiębiorstw działających na rynku FMCG z wybranymi podmiotami rynkowymi wyniki badań

Maja Jedlińska: Problematyka udziału mieszkańców Dolnego Śląska w ruchu turystycznym w świetle badań sondażowych

Grzegorz Maciejewski: Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach ryzyka w decyzjach nabywczych konsumentów

Edyta Gołąb: Wykorzystanie badań jakościowych w ocenie jakości usług hotelarskich

Iwona Olejnik: Zastosowanie zogniskowanych wywiadów grupowych w badaniach dzieci i młodzieży

Olgierd Witczak: Postawy i opinie menedżerów śląskich przedsiębiorstw wobec użyteczności badań marketingowych

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-025-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl