BADANIA MARKETINGOWE SKUTECZNOŚĆ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
RED.KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7695-025-9
Seria: PRACE NAUKOWE UEWROCŁAW 252 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Obszary badawcze rozpatrywane przez autorów wynikają z procedury formułowania strategii marketingowej i są związane z segmentacją rynku (rozpatrywaną w aspektach metodycznym i organizacyjnym) oraz metodami badania służącymi stosowaniu instrumentów marketingowych. Przedmiotem analizy są badania wykorzystywane w rozwoju produktów, w logistyce marketingowej, ocenie jakości usług, pomiarze efektów komunikacji marketingowej oraz lojalności i satysfakcji klientów.
Autorzy podkreślają znaczenie i wykorzystanie badań dotyczących postaw i zachowań konsumenckich, preferencji przejawianych na poszczególnych rynkach, a także ryzyka w decyzjach nabywczych.
Przedstawione rozważania i analizy oparto na przykładach różnych rynków branżowych - bazowano nic tylko na takich podmiotach, jak przedsiębiorstwa i banki, ale również na jednostkach samorządu terytorialnego oraz innych organizacjach.
Prezentowany zbiór artykułów jest przeznaczony dla menedżerów, pracowników naukowych oraz słuchaczy różnych form studiów z zakresu zarządzania i marketingu.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Józef Garczarczyk, Marek Mocek: Badania marketingowe i prognozowanie w zarządzaniu firmą- ekspansja ezy regres?
Eugeniusz Śmiłowski, Wykorzystanie badań marketingowych przez podmioty gospodarcze w Polsce
Anna Maria Nikodemska-Wołowik: Badania przedsiębiorstw rodzinnych - dylematy metodologiczne i aplikacyjne
Andrzej Bajdak: Wybór podmiotu badania a wiarygodność informacji o preferencjach nabywców instytucjonalnych
Danuta Babińska: Ocena wykorzystania wyników badań marketingowych w przedsiębiorstwach województwa śląskiego
Zygmunt Waśkowski: Zastosowanie metody emńronmental scanning w procesie budowy pozycji rynkowej klubu sportowego
Grzegorz Karasiewicz, Jan Wykrytowicz: Scgmentacja rynku - bariery metodyczne i organizacyjne
Dariusz Dąbrowski: Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów
Anna Wiktorowska-Jasik: Znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu logistycznym przedsiębiorstw sektora TSL
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński: Zastosowanie badań eksperymentalnych do oceny efektów komunikacji marketingowej (w świetle analizy zawartości publikowanych wyników badań)
Teresa Zabińska: Badania postaw mieszkańców jako podstawa strategii promocji regionów zróżnicowanych kulturowo na przykładzie województwa śląskiego
Magdalena Daszkiewicz: Wybrane problemy badań wizerunku miast
Robert Skikiewicz: Wpływ reklamy na postawy i zachowania klientów banków w świetle wyników badań
Anna Dąbrowska, Arkadiusz Wódkowski: Znaczenie badania jakości usług za pomocą metody "tajemniczy klient"
Zbigniew Spyra, Paweł Piotrowski: Możliwości aplikacji koncepcji badawczej Mystery Shopping na rynku turystycznym
Łukasz Skowron: Wykorzystanie modelu EPSI w badaniach lojalności klienta usług bankowych w wybranych krajach Unii Europejskiej
Edyta Rudawska, Jolanta Witek, Ewa Frąckiewicz: Metodyka pomiaru satysfakcji klienta w kontekście podnoszenia funkcjonalnej jakości usług na przykładzie jednostek samorządu terytorialnego
Izabela Kowalik: Gromadzenie informacji marketingowych w polskich jednostkach samorządu lokalnego. Wyniki badań empirycznych
Hanna Hali: Satysfakcja studenta jako przedmiot badań marketingowych
Katarzyna Bilińska-Reformat: Relacje przedsiębiorstw działających na rynku FMCG z wybranymi podmiotami rynkowymi wyniki badań
Maja Jedlińska: Problematyka udziału mieszkańców Dolnego Śląska w ruchu turystycznym w świetle badań sondażowych
Grzegorz Maciejewski: Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach ryzyka w decyzjach nabywczych konsumentów
Edyta Gołąb: Wykorzystanie badań jakościowych w ocenie jakości usług hotelarskich
Iwona Olejnik: Zastosowanie zogniskowanych wywiadów grupowych w badaniach dzieci i młodzieży
Olgierd Witczak: Postawy i opinie menedżerów śląskich przedsiębiorstw wobec użyteczności badań marketingowych
Kod wydawnictwa: 978-83-7695-025-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.