Dodano produkt do koszyka

Promocja

ASPEKTY KULTURY WSPÓŁCZESNEJ ANALIZY I INTERPRETACJE WYBRANYCH ZJAWISK

ASPEKTY KULTURY WSPÓŁCZESNEJ ANALIZY I INTERPRETACJE WYBRANYCH ZJAWISK

BEATA LISOWSKA red.

Wydawnictwo: AKADEMIA HUMANISTYCZNO-EKONOMICZNA ŁÓDŹ

Cena: 29.90 zł 26.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7405-546-8

214 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011

Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas"Spotkań z kulturą współczesną". [...] Oprócz różnorodnościpodjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa,kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentujązróżnicowaną formę. [...] Autorzy artykułów dokonali starań,by proponowany zbiór mógł stanowić materiał dydaktyczny,pomoc dla nauczycieli, by pomógł kształtować refleksyjnąi krytyczną ocenę zjawisk współczesnej kultury. Mamnadzieję, że pozwala spojrzeć na fenomen różnorakichaspektów kultury w sposób interdyscyplinarny.(ze Wstępu)

SPIS TREŚCI

Beata Lisowska

WstępI. TradycjaJarosław EichstaedtKolekcje, wystawy i muzea. Scenariusz lekcji muzealnejIwona BorowińskaHistoria w kamieniu zaklęta - cmentarz żydowski w Łodzi.Scenariusz zajęć z zakresu dziedzictwa kulturowego regionu łódzkiegoAndrzej BiałkowskiRekonstrukcja krajobrazu kulturowego.Projekt "Pejzaż Wszystkich Świętych"II. ReklamaPiotr PolewskiReklama raju - raj reklamy. Antropologiczna opowieść o raju utraconymi raju odzyskanymPiotr PolewskiScenariusz warsztatu edukacyjnego "Raj w reklamie"Leszek KurasWizerunek polityczny i reklama politycznaLeszek KurasWarsztat: "Reklama w polityce. Reklama wyborcza- narzędzie kształtowania wizerunku politycznego"Ewa StarzykSzeptucha i copywriter - o magii słowa w reklamieEwa StarzykScenariusz warsztatu "Magia słowa w świecie reklamy"Dorota EichstaedtReklama telewizyjna i jej warsztat. Scenariusz lekcjiIII. KomiksWojciech BirekBardzo krótkie wprowadzenie do wiedzy o komiksieEwa StarzykNic nie jest oczywiste, czyli fldneur w komiksowym świecieEwa StarzykScenariusz warsztatu "Zostań autorem komiksu"Piotr KasińskiMiędzynarodowy Festiwal Komiksu w ŁodziPiotr KasińskiScenariusz warsztatów komiksowychIV. Sztuka filmowaBeata LisowskaMetamorfozy ludowego Glaukusa. Antropologiczna analiza filmuJańcio Wodnik Jana Jakuba KolskiegoKonrad ChmieleckiNa początku był obraz. Próba analizy filmu Lisbon StoryWima WendersaArkadiusz WalczakScenariusz lekcji: Nie tylko słowo ma siłę na ekranie, czyli co chcieli nampokazać twórcy filmu ElizabethtKatarzyna BagińskaKonspekt lekcji: "Obraz filmowy w epoce technologii cyfrowej"V.Słowo i obraz w sieciPaulina MajewskaZasoby edukacyjne w InternecieSylwia KrakowiakBiblioteki cyfrowe - wprowadzenieSylwia KrakowiakBiblioteki, jakich nie znacie. Scenariusz zajęć bibliotecznychdla uczniów szkół ponadgimnazjalnychKatarzyna KotWeb 2.0, czyli nowe formy reklamy w InternecieKatarzyna BagińskaEpoka obrazu i technologiiInformacje o autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-7405-546-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl