ASPEKTY KOMUNIKACJI W OBSZARZE BEZPIECZEŃSTWA
red.nauk.JULIA NOWICKA
Wydawnictwo: AKADEMIA SZTUKI WOJENNEJ
Cena: 69.90 zł
62.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7523-778-8
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2020 |
|
Monografia zawiera wskazanie i analizę wybranych zagadnień komunikacyjnych przejawiających się w szerokorozumianym obszarze bezpieczeństwa. Odnosząc się do współpracy międzynarodowej, czynnika komunikacji masowej, specyfiki funkcjonowania konkretnych jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, po istotę współpracy dowódcy z podwładnymi na szczeblu taktycznym, poruszono elementy związane z ustrukturyzowaną i przemyślaną strategią porozumiewania się podmiotów. Tworząc karty monografii bazowano na przemyśleniach i doświadczeniu autorów poszczególnych rozdziałów, opierając się na wnioskach uzyskanych w ramach teoretycznych i empirycznych dociekań badawczych.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Rozdział 1
Pomoc Unii Europejskiej świadczona migrantom. Polityka informacyjna
European Union aid for migrants. Information policy
Beata Błażejewska, Zbigniew Ciekanowski
Rozdział 2
Zjawisko uchodźstwa w Europie - w przestrzeni medialnej
The phenomenon of exile in Europę in the media space
Leszek Elak
Rozdział 3
Komunikacja strategiczna - uwarunkowania funkcjonalne
Strategie communication - functional conditions
Julia Nowicka, Piotr Wojtas
Rozdział 4
Media społecznościowe jako element komunikacji społecznej
w Siłach Zbrojnych RP na przykładzie 18 Dywizji Zmechanizowanej
Social media as an element of social communication in the Polish Armed
Forces on the example of the 18 Mechanized Division
Jakub Szyndlar
Rozdział 5
Reklama społeczna jako narzędzie rekrutacji w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
Social advertising as a tool for reeruitment in the Polish Armed Forces
Julia Nowicka, Michał Reszka
Rozdział 6
Reguły wywierania wpływu jako element kierowania w organizacjach zhierarchizowanych
rules of influence as an element of management in the hierarchized
organizations
Żaneta Mrozek
Rozdział 7
Autorytet dowódcy w ujęciu różnic generacyjnych
the commanders authority in the generational differences
Tomasz Natkaniec
Rozdział 8
Rola autorytetu dowódcy na przykładzie załogi okrętu marynarki wojennej
The role of the commander s authority on the example
of the navy crew
Michał Mierzejewski
Rozdział 9
Kompetencje komunikacyjne dowódców na szczeblu taktycznym
Communication competences of commanders at the tacticał level
Damian Wojsa
Rozdział 10
Komunikacja w społeczeństwie cyfrowym
Communication in digital society
Wiesława Załoga
Kod wydawnictwa: 978-83-7523-778-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.