Dodano produkt do koszyka

Promocja

ANALIZA WPŁYWU OGUMIENIA NOWYCH KONSTRUKCJI NA BEZPIECZEŃSTWO SAMOCHODU W RUCHU KRZYWOLINIOWYM

ANALIZA WPŁYWU OGUMIENIA NOWYCH KONSTRUKCJI NA BEZPIECZEŃSTWO SAMOCHODU W RUCHU KRZYWOLINIOWYM

WITOLD LUTY

Wydawnictwo: WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA

Cena: 27.20 zł 24.48 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-61486-21-3
 
73 stron
format: A4
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
 

Niniejsza publikacja jest efektem realizacji projektu badawczego pt.: "Analiza wpływu ogumienia nowych konstrukcji na bezpieczeństwo samochodu w ruchu krzywoliniowym". Projekt został zrealizowany w Wojskowej Akademii Technicznej, a w części badań symulacyjnych pojazdu przy współudziale zespołu naukowego Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej.Projekt obejmował badania eksperymentalne ogumienia, modelowanie współpracy ogumienia z podłożem oraz ocenę jego wpływu na zachowanie się pojazdu w ruchu krzywoliniowym. Zgodnie z założeniem szeroko zakrojone badania eksperymentalne pozwoliły określić właściwości współczesnych typów ogumienia samochodu ciężarowego średniej ładowności, a także upublicznienie danych do modelowania współpracy ogumienia nowych konstrukcji z podłożem w ruchu krzywoliniowym pojazdu. Badania symulacyjne wykazały wyraźny wpływ zmian właściwości ogumienia kół jezdnych na zachowanie się samochodu w ekstremalnych warunkach ruchu krzywoliniowego. Tym samym wykazano, że zamiana typu ogumienia kół jezdnych samochodu może spowodować odczuwalną zmianę poziomu bezpieczeństwa czynnego i komfortu jazdy.

SPIS TREŚCI

Wstęp1. Analiza właściwości nowych konstrukcji ogumienia kół jezdnych samochodu ciężarowego średniej ładowności2. Analiza nabiegania ogumienia nowych konstrukcji podczas toczenia ze znoszeniem bocznym w quasi-statycznych warunkach ruchu3. Analiza parametrów geometrycznych śladu styku z nawierzchnią drogiopon samochodu ciężarowego średniej ładowności4. Analiza wpływu ogumienia na zachowanie samochodu w warunkach testów drogowych typu otwartego5. Analiza wpływu ogumienia na zachowanie samochodu ciężarowego w warunkach testu podwójnej zmiany pasa ruchu

Kod wydawnictwa: 978-83-61486-21-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl